۱۵۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،براساس اعلام روسای دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، با شناسایی ۱۵۶ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد بستری شدگان این بیماری در مراکز درمانی مازندران به ۶۹۳ نفر رسید.

بستری ۱۳۴ بیمار جدید در مازندران

دکتر موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به شناسایی و بستری شدن ۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه، گفت: در این مدت ۱۲۲ بیمار نیز  با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او با اشاره به بستری بودن ۵۲۷ بیمار کرونایی هم اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: ۱۵۵ بیمار بدحال هم با علائم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت مراقبت‌های خاص تنفسی و پزشکی قرار دارند.

کرونا ۲۲ بابلی دیگر را راهی بیمارستان کرد

دکتر سیدفرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم از پذیرش و بستری ۲۲ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و گفت: ۲۹ بیمار در این مدت با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

او شمار بیماران مبتلا به بیماری کرونای بستری شده در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل را ۱۶۶ نفر اعلام کرد و افزود: ۴۴ بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این شهرستان بستری و تحت مراقبت هستند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار