مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: باوجود تمام مسائل و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه و تورم گسترده در کشور، بودجه سازمان در سال ۹۹ نسبت به سال قبل ۲۰ میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،علیرضا اصغری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز  در حاشیه جلسه صبح امروز شورای شهر تبریز گفت: بودجه سازمان در سال ۹۸، ۵۰ میلیارد تومان بود که در سال ۹۹ این مبلغ به ۳۰ میلیارد تومان کاهش یافته است و این اتفاق در سایه مدیریت مالی و کنترل هزینه‌ها رخ داده است.

او با اشاره به اینکه این بودجه با موضوع ۱۵۰ میلیارد تومان بودجه تنظیف شهر متفاوت است گفت: شهر تبریز امروز به عنوان تمیزترین شهر ایران مطرح است، اما ما قانع به این شرایط نیستیم و تا پایان سال اقدامات مهمی از جمله ساخت زیرباکس‌های بتنی را تقدیم شهروندان خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در خصوص بررسی حسابرسی این سازمان در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز بیان کرد: حسابرسی مطرح شده در جلسه صبح امروز مربوط به سال ۹۷ بود که بیش از ۸۰ درصد این موارد در سال ۹۸ و ۹۹ حل شده است.

اصغری ادامه داد: مسائلی از قبیل بدهی سازمان به بانک ها، بیمه و امور مالیاتی پرداخت شده و مشکلی متوجه سازمان نیست،بقیه موارد مربوط به سیستم مالی است که باید مرتفع شود.

او در بخش دیگری از سخنانش به طراحی نرم افزار جامع ماشین آلات موجود در شهرداری تبریز اشاره کرد و گفت: این نرم افزار که با نظر شهردار تبریز و کمیسیون تحقیق و نظارت شورای اسلامی شهر تبریز در حال تهیه است کلیه خودرو‌های شهرداری تبریز در واحد‌های مختلف را مورد نظارت قرار می‌دهد.

او گفت: این نرم افزار کلیه اطلاعات خودرو‌ها و نیازمندی هایش را به صورت آنلاین در اختیار همه قرار داد که در راستای شفافیت در شهرداری تبریز بسیار با اهمیت است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.