رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: چادر زدن مسافران در پارک‌های استان و بی‌توجهی به دستورالعمل های بهداشتی بسیار نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان سالاری ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت:  بی‌توجهی آشکار نسبت به دستورالعمل های بهداشتی و عملکرد مسافرانی که به استان گیلان سفر کرده و در پارک‌ها چادر برپا می‌کنند بسیار نگران کننده است.

او  تجمع مسافران و گردشگران در پارک‌ها و فضا‌های سبز استان گیلان در تعطیلات اخیر و اقدام آنان برای برپایی چادر را اقدامی علیه سلامت عمومی همه مردم دانست و افزود: این مسافران حتی شب‌ها در پارک‌ها می‌خوابیدند و امیدواریم بعد از گذشت ۱۰ تا ۱۴ روز شاهد افزایش بار بیماری کرونا در گیلان نباشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از حضور بسیار زیاد و قابل توجه مسافران در استان و بی‌توجهی به دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا گلایه کرد و گفت: آرزو می‌کنیم این صحنه‌ها و این اتفاقات منجر به افزایش شیوع کرونا در گیلان نشود، زیرا کادر درمان استان برای فشار کاری چند ماه گذشته سختی‌های زیادی را متحمل شده است.

او با اشاره به نحوه نظارت و اقدام های دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بحث رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مدارس ، تصریح کرد: کارشناسان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان همراه با کارشناس بهداشت مدارس هر هفته چند نوبت از مدارس استان بازدید و بر نحوه اجرای دستورالعمل های بهداشتی نظارت می کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.