مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد‌های سیستان و بلوچستان گفت: طرح توسعه سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد‌های سیستان و بلوچستان با بیان اینکه عملیات توسعه این سالن مسافری از سال ۹۷ آغاز شده و همچنان ادامه دارد، اظهارداشت: تکمیل زیرساخت‌ها و کیفی سازی خدمات در پایانه‌های مرزی یکی از سیاست‌های مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به شمار می‌رود که ساخت سالن کنونی پایانه مرزی میرجاوه نیز در راستای این سیاست‌ها انجام می‌شود.

او توسعه اقتصاد منطقه‌ای و حمل و نقل بین المللی، افزایش مبادلات با کشور‌های همسایه و پذیرا بودن خیل عظیم زائران پاکستانی عتبات عالیات را از جمله قابلیت‌های قابل توجه پایانه مرزی میرجاوه عنوان کرد و افزود: در صورت تخصیص۲۰۰ میلیارد اعتبار موردنیاز برای تکمیل این سالن مسافری سال آینده شاهد بهره‌برداری آن خواهیم بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مرز محل عبور است نه توقف، تاکید کرد: بهره‌برداری از طرح توسعه این سالن مسافری نقش مهمی در تسهیل و سرعت بخشی به جابجایی و تردد مسافران، ترانزیت و حمل و نقل بین المللی کالا در پایانه مرزی میرجاوه خواهد داشت.

او بیان کرد: این اداره‌کل همچنین به منظور ارائه خدمات بهتر در پایانه مرزی میرجاوه ساماندهی محوطه و مسیر‌های ورودی و خروجی و همچنین روکش آسفالت محدوده این پایانه مرزی را در اولویت کاری خود قرار داده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار