مدیرمنطقه ۴ عملیات انتقال گاز گفت: همزمان با توقف کامل پالایشگاه شهید هاشمی نژاد، یک مورد عملیات تعمیراتی پیشگیرانه در منطقه چهار عملیات انتقال گاز اجرا شد.

محمد کامل مدیرمنطقه ۴ عملیات انتقال گاز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: همزمان با توقف کامل فعالیت‌های پالایشگاهی در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد، عملیات حذف اتصال عایقی معیوب و نصب شیر ۳۰ اینچ در خروجی ایستگاه میترینگ این پالایشگاه، با موفقیت به اتمام رسید.

او افزود: متقاضی انجام این پروژه، شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد بود و در سایه تعاملات مناسب بین سازمانی و همچنین هماهنگی انجام شده با واحد‌های دیسپچینگ، HSE و همکاری مهندسین و کارکنان معاونت عملیات خطوط لوله منطقه، این پروژه در کم‌ترین زمان ممکن و با رعایت تمامی استاندارد‌های عملیاتی و دستورالعملهای بهداشتی اجرائی شد.

بیشتر بخوانید


 مدیرمنطقه ۴ عملیات انتقال گاز هدف از اجرای این پروژه را کمک به تولید و انتقال پایدار گاز در فصول سرد سال دانست و ادامه داد: با اتمام این پروژه و پس از انجام آزمایشات غیر مخرب مورد نیاز، موقعیت فعلی جهت اقدامات بعدی تحویل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد شده است.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.