با اصرار استقلالی‌ها به بازگشت استراماچونی به احتمال فراوان قانون منع جذب خارجی‌ها توسط سازمان لیگ فوتبال ایران معلق می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان باشگاه استقلال در روز‌های اخیر اصرار فراوانی دارند تا آندره آ استراماچونی را بار دیگر به تیم خود بازگردانند  و همین موضوع مهمترین چالش این روز‌های فوتبال شده است.

وزارت ورزش مدعی است قانون باید برای همه اجرا شود و هیچ تیمی حق جذب خارجی‌ها را ندارد و شخص مهدی علی نژاد معاون وزیر نیز به این موضوع تاکید دارد.

استقلالی‌ها معتقدند که وزارت ورزش و برخی ارگان‌های دیگر با بازگشت استراماچونی به دلیل پرداخت غرامت کمتر و در خواست هواداران موافقند و این اتفاق به سود استقلال است.

جالب‌تر اینکه باشگاه‌های دیگر به تبعیت از قانون منع جذب خارجی‌ها تیم خود را بسته اند و استقلال در همان زمان درگیر مذاکره با استراماچونی بود و این یعنی حق الناس ...

امروز فدراسیون فوتبال در مورد این قانون نظر خود را نسبت به روز‌های گذشته تغییر داد و جمشید نور شرق رئیس کمیته تعیین وضعیت گفت: اگر استقلال اصرار دارد استراماچونی را بیاورد ما هم قانون را برای همه تیم‌ها لغو می‌کنیم و البته آبی‌ها باید درخواست بدهند و این یعنی درخواست استقلال می‌تواند تعیین کننده برای قانون باشد!

اما این نکته حائز اهمیت  است که در این ماجرا، فعل و انفعال قانونی و غیر قانونی باشگاه‌های متضرر باید یقه چه کسی را بگیرند؟ قیمت بازیکن داخلی با ابلاغ این قانون چند برابر شد و تیم‌های بازیکنان مورد نظر خود را جذب کردند و حال با برداشته شدن این قانون آیا ضرر باشگاه‌ها جبران پذیر است؟


بیشتر بخوانید


فوتبال کشورمان در سال‌های اخیر بی قانونی و بی برنامگی‌های زیادی داشته، اما آنچه واضح است شرط رضایت باشگاه‌های پر طرفدار است که تعیین می‌کند قانونی وضع شود یا لغو شود.

در همین گیر و دار بازگشت استراماچونی دعوای فرودگاهی و نزاع دسته جمعی بازیکنان استقلال فراموش شد؟ آیا این درگیری کمتر از هل دادن یک تماشاگر توسط خانزاده (بازیکن وقت پرسپولیس) بود که به ۹ ماه محرومیت منجر شد؟ آیا مراجع قضایی برای سلبریتی‌ها مصونیت قائل است؟

این گنداب فوتبال را هر چه بهم می‌زیم بوی تعفنش بیشتر می‌شود و واقعا نهادی برای رسیدگی به این اتفاقات نیست و ارگانی این تصمیمات غلط را نظارت نمی‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۰۷ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
بیخودی همه چی رو گردن استقلال نندازین اینا همش بهانه س تا افشین پیروانی مصاحبه کرد و گفت این قانون باید برداشته بشه آقایان در وزارت و فدراسیون به تکاپو افتادن که لغوش کنن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۳۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
چرا اینقد با استقلال مشکل دارید ؟ الان مثلا همه نمیدونن پرسپولیس منتظر نتایج اسیایی هست که با مربی المانی مذاکره کنه ؟ تراکتور منتظر مگه نیست که مربی انگلیسی یا ایتالیایی بیاره ؟ نویدکیا سپاهان از نیم فصل اسمش امد رو تیم و نه بخاطر عدم حضور مربی خارجی . بقیه تیم ها هم مطمئن باشید دستیار خارجی جور میکنن برای مربی های داخلی که اصلا نمیخواستن سرمربی خارجی بیارن .
Iran (Islamic Republic of)
آبی
۱۵:۳۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
عجب نوبت به استقلال رسید صدای شما بلند شد اینهمه در حق استقلال ظلم کردند چرا ساکت شدید وزارت خودش استرا رو فراری داد و باعث ضرر تیم استقلال و دلخوری هوادارانش شد
Iran (Islamic Republic of)
لنگ حکومتی
۱۳:۲۱ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
خیلی بدبخت و حقیری که این متن رو انقدر با کینه و سوزش و از ترس استراماچونی و استقلال نوشتی #خبرنهار لنگی
آخرین اخبار