سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی:

نانوا محق است یا نه،به تعزیرات ارتباطی ندارد

رایگانی گفت: ‌اینکه نانوا محق است یا نه ؛ به تعزیرات ارتباطی ندارد و تا اعلام قیمت جدید فروش بالاتر از آن گرانفروشی است.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره قیمت نان اظهار کرد: مرجع قیمت گذاری نان مشخص است و ‌اینکه نانوا محق است یا نه ؛ به تعزیرات ارتباطی ندارد ، تا اعلام قیمت جدید ، فروش بالاتر از آن گرانفروشی است.

وی افزود: با توجه به این که دولت برای آرد نان یارانه تخصیص داده پس انتظار می‌رود که قیمت نان افزایش نیابد.

رایگانی گفت: سازمان تعزیرات زمانی وارد عمل می‌شود که نانوایی اقدام به گرانفروشی کند و نان را بالاتر از قیمت‌های مصوب عرضه کند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: تاز مانی که قیمت جدید از سوی نهاد قیمت گذار اعلام نشود و نانوا بالاترا ز قیمت اعلام شده نانی بفروشد گرانفروشی کرده است.

رایگانی همچنین درباره اعلام قیمت ها اظهار کرد: این که چرا قیمت را اعلام می کنند تصمیم ستاد تنظیم بازار است و سازمان تعزیرات به عنوان یکی از اعضای ستاد تنظیم بازار ملزم است که مصوبات ستاد را در حوزه رسیدگی به عنوان مرجع رسیدگی کننده رصد کند.

وی افزود: دوگانگی ها منجر شده است که گشت های تعزیرات به بازار روند و تشکیل پرونده دهند و از طرف دیگر واقعیت های موجود در بازار طبق  مستنداتی است که تولید کننده اعلام می کند و در  بحث نهاده های دامی و در تهیه مواد اولیه برای تولید مرغ نیز گرانفروشی صورت می گیرد به صورتی که در این حوزه با قیمت گذاری هایی که انجام می شود با تعدد پرونده ها مواجه هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار