به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اکبر آزادی مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه گفت : اپراتورهای اورژانس افراد معمولی نیستند و کارشناس پرستاری و فوریتها هستند و در بین آنان پزشکانی وجود دارد که پس از بررسی وضعیت بیمار از طریق مشاوره تلفنی، در صورت صلاحدید آمبولانس را به محل اعزام میکنند.
او با تاکید براینکه تمامی مکالمات و تماسهای برقرار شده با اورژانس ضبط و ثبت میشود، گفت : همواره نحوه عملکرد پرسنل اعزامی اورژانس توسط فرم افکارسنجی بررسی میشود که چگونگی رفتار و زمان رسیدن خودرو به محل موردنظر را شامل میشود که این عملکرد به دور از احساسات و به صورت منطقی بررسی میشود.
آزادی از سامانه ۱۹۰ به عنوان راهکار ارتباطی با اورژانس پیش بیمارستانی برای انتقال پیشنهاد و انتقاد یاد کرد و گفت: پرسنل اورژانسی که به منزل فرستاده میشوند به بررسی بالینی میپردازند و باتوجه به نوع آسیب اقدامات اورژانسی را انجام میدهند .
مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه گفت : بیماران قلبی و مغزی، افراد مبتلا به مشکلات تنفسی، کاهش سطح هوشیاری، غرق شدگی، سقوط از ارتفاع و سوختگیها از جمله مواردی است که زیرپوشش اورژانس قرار میگیرد .
انتهای پیام/د