با موافقت اعضای شورای شهر مشهد، گود‌های رها شده در منطقه ثامن که متعلق به بنیاد تعاون ناجا بود به توقف گاه تبدیل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بتول گندمی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد در جلسه علنی شورای شهر مشهد گفت: طبق این مصوبه به شهرداری مشهد اجازه داده می‌شود نظر به گودبرداری انجام‌شده و شرایط موجود بلوک‌های A و B پروژه نرگس واقع در تقاطع بلوار امیرالمومنین (ع) و شارستان رضوی و به‌ منظور دستیابی به سیاست‌های حمل و نقلی هسته مرکزی شهر، رفع مشکلات بهداشتی،  منظره های بد بصری و نا ایمن بودن گودبرداری انجام‌شده، نسبت به واگذاری پروژه‌های واقع در بلوک‌های مذکور به پیمانکار و سرمایه‌گذار پس از تصویب طرح مربوطه در کمیسیون مشترک حمل و نقل، عمران و ترافیک و برنامه و بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی اقدام کند.

او افزود: طبق این مصوبه، شهرداری مشهد مکلف است، به منظور رفع خطر از گودبرداری انجام‌شده، نسبت به بررسی پایداری گود با روش‌های مناسب اقدام و درصورت لزوم، طرح تقویت اجرایی مناسب را عملیاتی کند.

بیشتر بخوانید

با مصوبه تیر ماه امسال  شورای شهر مشهد، تهاتر دو گود بنیاد تعاون ناجا در منطقه ثامن مشهد به مساحت ۵۱ هزار مترمربع در دستور کار قرار گرفت.

این طرح دو فوریتی با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر مشهد تصویب و مقرر شده بود شهرداری نسبت به انعقاد قرارداد تملک پروژه‌های نرگس رضوی سه و پنج و نرگس رضوی چهار و ۶ متعلق به بنیاد تعاون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در قبال واگذاری "هتل آرمان" اقدام کند که ۲۳ مرداد ماه در سفر فرمانده ناجا به مشهد این واگذاری انجام شد.

اصلاح مصوبه پیش‌نویس قرارداد تامین، نصب، راه اندازی تجهیزات فاز اول پروژه خط ۳ قطار شهری و اصلاح مصوبه قرارداد سرمایه گذاری احداث پروژه تصفیه خانه فاضلاب محلی پارک ملی چهل بازه از دیگر مصوبات جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد بود.
 
انتهای پیام//م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار