فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از مهار و توقیف احشام سبک و سنگین و کشف مقادیری کالای قاچاق طی عملیات‌های مرزی توسط مرزداران استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یحیی الهی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت : مرزداران استان کرمانشاه توانستند؛ دوازده دستگاه لوازم برقی خانگی شامل (مایکروفر، تلویزیون، آبمیوه گیری، جاروبرقی، زودپز برقی)، هفت هزار و یکصد عدد آرمیچر و چهل ثوب البسه را از قاچاقچیان کشف و ضبط کنند.

او گفت : در همین راستا مرزداران هنگ مرزی پاوه و ثلاث باباجانی در پی عملیات‌های متعدد با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی و گشت و کمین‌های هدفمند موفق به مهار و توقیف بیست و پنج رأس (گاو و گوساله)، پنجاه و یک رأس گوسفند و هشت رأس دواب شدند.

الهی با اشاره به اینکه پیگیری در خصوص شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار این فرماندهی می‌باشد افزود : مبارزه بی امان با ورود و خروج قاچاق و احشام و دیگر اقلام غیرمجاز بعنوان یکی از اولویت ها، برنامه‌ها و اهداف مرزبانی قرار گرفته و با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی بر نقاط مرزی، عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ خواهیم کرد.

او افزود : کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را ده میلیارد و هفتصد میلیون ریال اعلام کردند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.