مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد و گفت : برای کنترل و پیشگیری ویروس کرونا و حفظ سلامت امدادگران باید کلیه نکات بهداشتی مدنظر قرار گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه امدادگران را سرمایه‌های ارزشمند جمعیت هلال احمر دانست و گفت : خانه‌های هلال در شهر‌ها و روستا‌ها یکی از راه‌های عضویت در جمعیت هلال احمر به عنوان امدادگر داوطلب است.

او گفت : افراد پس از گذراندن دوره‌های آموزشی در خانه‌های هلال میتوانند به عضویت داوطلبانه جمعیت هلال احمر درآمده و در حوادث به عنوان امدادگر به کمک آسیب دیدگان بشتابند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به نقش تاثیرگذار امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در حوادث اخیر استان از جمله زلزله و سیل، افزود: امروزه گروه‌های مختلف جامعه عضو هلال احمر هستند؛ هنرمندان، ورزشکاران، نمایندگان مردم و مسئولان ارشد با افتخار داوطلب هلال احمر می‌شوند و هلال‌احمر را بهترین حلقه اتصال میان توانمندان و نیازمندان معرفی می‌کنند.

او افزود: در استان حادثه خیز ما همه نگاه‌ها در زمان حوادث به هلال احمر است و انتظار‌های به حق مردم مسئولیت این جمعیت را سنگین‌تر کرده است. امیدواریم مردم عزیز استان نیز با عضویت در این نهاد بشردوستانه، در حوادث یار و یاور جمعیت هلال احمر استان باشند.

 معتمدی افزود: خوشبختانه این دوره از انتخابات در محیطی بسیار سالم و به دور از هرگونه حواشی برگزار شد و قطعاً اعضای شورای اجرایی نقش بسزایی در ارتقای جمعیت هلال احمر ایفا می کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.