مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی در استان پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به مشاغل آسیب دیده در استان پرداخت شده است، گفت: از۵۷۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی که در اختیار بانک‌های عامل استان قرار گرفته، ۱۱۰ میلیارد ریال آن تا کنون پرداخت شده است.

نیک مرام افزود: در مردادماه گذشته رشد نسبی در پرداخت تسهیلات کرونایی در استان انجام شده با این وجود این آمار قابل قبول نیست و بانک‌های عامل ملزم به پرداخت مبالغ تعیین شده به متقاضیان تا پایان شهریور ماه هستند.

او بیان کرد: بدون حمایت دستگاه‌های اجرایی و بانک ها، واحد‌های تولیدی نمی‌توانند فعالیت خود را ادامه دهند و این امر سبب بیکار شدن کارگران و متوقف شدن واحد‌های تولیدی می‌شود.
 
نیک مرام گفت: امید است همان گونه که در پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری موفق عمل کردیم بتوانیم در تسهیلات کرونایی نیز به این مهم دست یابیم.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از واحد‌های تولیدی استان، ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی برای کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا در استان اختصاص یافت.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.