رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: تفاهم نامه‌ای میان این دانشگاه و خیر اهوازی برای احداث چند پروژه عمرانی منعقد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید بهزاد علوی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به تفاهم‌نامه ای که میان این دانشگاه و یک خیری برای احداث چند پروژه عمرانی منعقد شد، گفت: قرار است یک خوابگاه ۳ طبقه دخترانه در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه اهواز، یک ساختمان آموزشی و یک کارگاه در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دزفول احداث شود.

او افزود: تفاهم نامه‌ای در این زمینه با یک خیر بسته شد که بر اساس آن، او متعهد شده یک خوابگاه با زیربنای حدود ۲ هزار و ۶۰۰ متر در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه اهواز احداث کند و همچنین مقرر شد یک ساختمان آموزشی و یک کارگاه در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دزفول تاسیس شود.

علوی در خصوص هدف این تفاهم‌نامه، تصریح کرد: توسعه فضا‌های آموزشی و خوابگاهی دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان به منظور بسط مهارت آموزی، ایجاد اشتغال و کمک به جوانان استان است و این خیرمتعهد شده که ۱۶ میلیارد تومان برای احداث این پروژه‌های عمرانی کمک کند.  

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌ مذکور با حضور خیر و رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور منعقد شد همچنین این فرد آمادگی خود را برای کمک به تجهیز و توسعه تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی اعلام کرده است.

او در پایان گفت: علاوه بر احداث خوابگاه، کارگاه و ساختمان آموزشی در اهواز و دزفول، قرار است ۲ میلیارد تومان نیز برای نوسازی خوابگاه‌ها پرداخته شود.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.