سومین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان‌غربی با همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رسول بابا‌زاده معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: سومین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان‌غربی با همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با هدف شناسایی و معرفی نویسندگان، مترجمان و ناشران فعال و ارتقای سطح کیفی نشر، حمایت و تشویق مولفان، مترجمان، مصححان و متخصصان کتاب استان برای خلق آثار مکتوب جدید و تقویت شاخص کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

بابازاده افزود: این جشنواره در دو بخش برگزار می‌شود که بخش ویژه شامل کتاب‌های چاپ شده در حوزه دفاع‌مقدس به مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس است.

او اضافه کرد: طرح کتاب سال آذربایجان غربی به منظور تشویق ناشران و نویسندگان برای ارائه آثار خود در طول یک دوره زمانی یک سال اجرا می‌شود و به بهترین کتاب‌ها و آثاری که دارای ویژگی‌های فنی، محتوایی و موضوع خوب و شایسته‌ای باشند، پس از ارزیابی از طرف داوران خانه کتاب و ادبیات ایران، جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.