مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی ،صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس گفت: عملیات اجرایی ۱۴ طرح اقتصادی با پیشرفت ۵۰ درصدی در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در حال انجام است.

جذب بیش از یک و نیم میلیارد یورو سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه خلیج فارس

حسن خلج طهرانی ،مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی،صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک و نیم میلیارد یورو در منطقه ویژه اقتصادی  خلیج فارس سرمایه‌گذاری شده است.

خلج طهرانی با اشاره به این که عملیات اجرایی ۱۴ طرح اقتصادی با پیشرفت ۵۰ درصدی در منطقه ویژه اقتصادی ،صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در حال انجام است،افزود:با گسترش جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی قرارداد اجرای ۱۸ طرح جدید نیز منعقد شده است . 

او گفت:همچنین ازاین تعداد طرح موفق شدیم با دو سرمایه گذار خارجی نیز برای فعالیت در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس قرار داد منعقد کنیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس با اشاره به جذب بیش از یک و نیم میلیارد یورو سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه خلیج فارس  گفت:این قرار داد‌ها عمدتا در بخش صنایع پتروشیمی ،صنایع معدنی و فلزی از جمله فولاد هستند.

خلج افزود: فاز دوم گندله سازی مادکوش با ظرفیت تولید سالانه ۲و نیم  میلیون تن گندله سنگ آهن و فاز دوم واحد فولاد سازی فولاد کاوه جنوب با ظرفیت تولید سالانه ۱.۲ میلیون تن بیلت فولادی از بزرگ‌ترین طرح‌های در حال ساخت و نصب است .

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.