مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ۹ طرح تعاونی در استان زنجان با حضور معاون اول رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح می‌شود.

افتتاح  طرح تعاونیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، یوسفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا درکشور، عمده برنامه‌های امسال هفته تعاون در استان زنجان نیز در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

او افزود: چهارشنبه ۱۹ شهریور همزمان با سراسر کشور، ۳۸۳ طرح تعاونی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و مقامات عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد که در استان زنجان نیز ۹ طرح تعاونی به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه این ۹ تعاونی در چهار شهرستان ابهر، خدابنده، خرمدره و زنجان خواهند بود، گفت: این تعاونی‌ها ۳۰۵ نفر عضو داشته که با افتتاح آن‌ها برای  ۱۴۰ نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

یوسفی ادامه داد: در مجموع برای افتتاح این تعاونی‌ها، ۲۷۶ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته و ۶۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نیز از تسهیلات بانکی استفاده شده است.

او خاطرنشان کرد: فعالیت این تعاونی‌ها در بخش‌های تولیدی، کشاورزی، مسکن و ورزشی خواهد بود.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.