جلیلی گفت: الزامی وجود ندارد وقتی بازیکن با تیمی توافق کرده است با همان باشگاه قرارداد ببندد.

مجید جلیلی سرپرست تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتقال عماد سلمانی به تیم های دیگر اظهار داشت: سلمانی بازیکن بااخلاق و بسیار خوبی است و فصل گذشته هم خوش درخشید. ما به صورت شفاهی با او صحبت کردیم و توافق‌ها هم برای فصل بعد شکل گرفت اما قرارداد رسمی به دلیل نبودن مجوز از سوی فدراسیون امضاء نشد.

او افزود: ما بعد از جلسه هماهنگی فدراسیون بسکتبال قرار بود قرارداد این بازیکن را قطعی کنیم اما وقتی با او تماس گرفتیم او به باشگاه اعلام کرد که از باشگاه دیگری پیشنهاد دارد و می‌خواهد با آن باشگاه قرارداد امضاء کند.

سرپرست تیم بسکتبال آویژه صنعت گفت: هیچ شکایتی از سلمانی وجود ندارد چرا که او با آویژه صنعت مشهد قرارداد رسمی نداشت و مختار بود تا درباره آینده خود تصمیم بگیرد. بازیکن باید دلش با تیم باشد تا بتواند برای آن تیم هم بازی کند به‌ غیر از این باشد توافق‌ معنایی ندارد.

او ادامه داد: همیشه بر این باوریم که بازیکنان حق‌ دارند درباره آینده خود تصمیم بگیرند و الزامی ندارند وقتی بازیکن با تیمی توافق کرده است با همان باشگاه قرارداد ببندد. بازیکن می‌تواند تا دقیقه آخر درباره پیشنهادهای خود فکر کند و تصمیم بگیرد و سلمانی هم قطعاً پیشنهاد بهتری داشته است.

جلیلی در خصوص وضعیت تیم بسکتبال آویژه صنعت عنوان کرد: مدیریت باشگاه از کادر فنی و تیم در فصل گذشته رضایت کامل داشته است. اولویت تمدید با بازیکنان فعلی است. صحبت‌های لازم با بازیکنان انجام‌ شده است و در صورت فراهم شدن شرایط  قراردادها رسمی خواهد شد و سرمربی هم برنامه خود را به باشگاه اعلام خواهد کرد. در صورت رسمی شدن قراردادها سرجان ایوانوویچ صربستانی سرمربی تیم آویژه صنعت مشهد باقی می ماند.

او خاطرنشان کرد: پیوستن سلمانی به تیم های دیگر کاملاً قانونی است و هیچ‌گونه شکایتی از سوی باشگاه آویژه صنعت وجود ندارد. برای سلمانی آرزوی موفقیت می کنم.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لاله اسدی
۲۲:۳۱ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
مشهدیا مردم خوب و خونگرمی هستن
عماد بهترین فصل ورزشی رو با آویژه داشت
ممنون از اینهمه بزرگی مردانگی و اعتماد
ممنون از کادر تیم ممنون از مدیران و بازیکنان
آخرین اخبار