به گزارش خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
گرگان، علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در پی شکایت کتبی یکی از شهروندان به ستاد خبری این سازمان مبنی بر بروز تخلفات احتمالی یک شرکت فروش و خدمات پس از فروش آسانسور گروهی از بازرسین برای بررسی و رسیدگی موضوع اعزام شدند.
او افزود: بازرسان این سازمان، پس از بررسی مدارک و مستندات موجود و همچنین نظریه کارشناسان رسمی دادگستری گرگان
تخلفات کم فروشی و تقلب در کسب این شرکت محرزشد.
این مقام مسئول گفت: پرونده تخلف این واحد به مبلغ ۹۷ میلیون و ۴۸۷ هزار و ۴۰۷ ریال تشکیل و برای صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.
او همچنین با تاًکید بر حساسیت شرایط کنونی بازار از تمامی مدیران شرکتهای فنی و مهندسی خواست: با رعایت قوانین و مقررات مصوب، شیوه نامههای مربوط به ارائه خدمات را رعایت کرده و در ارائه خدمات مفید و به موقع به مشتریان کوشا باشند.
او گفت: سامانه تلفنی ۱۲۴، پل ارتباطی بین شهروندان و بازرسان این سازمان است و شهروندان با مشاهده هر گونه تخلف احتمالی مورد رابه بازرسان این سازمان گزارش کنند تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.
انتهای پیام/م