سرمربی تیم ملی تکواندو درباره اردو‌های ملی پوشان کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو آقایان در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون تکواندو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این مجمع بیان کرد: مجمع سالیانه فدراسیون تکواندو همه ساله برگزار می‌شود. در این مجمع عملکرد یک ساله فدراسیون به اعضای هیئت رئیسه فدراسیون ارائه می شود. در این مجمع گزارش بسیار مفصلی در خصوص برنامه‌های سال گذشته فدراسیون ارائه شد و واقعاً عملکرد بسیار خوب و درخشانی داشتیم که نتیجه آن را هم دیدیم.

او افزود: انتخاب فدراسیون تکواندو به‌عنوان برترین فدراسیون جهان اتفاق بسیار مهمی بود که جای تقدیر دارد.

عسگری در خصوص شروع اردوی تکواندوکاران عنوان کرد: از شنبه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اردو‌های تیم ملی را شروع کردیم و خوشحالم که بازهم ملی پوشان را بعد از ماه‌ها دوری دورهم جمع کردیم. درست است ما به‌ صورت محدود ۴ نفر را به اردو دعوت کرده ایم، اما بازهم جای شکر دارد بعد از این همه مدت دوری توانستیم این کار را انجام دهیم.

او تصریح کرد: طبیعی است که به دلیل دوری ۶ ماهه از تمرینات تکواندوکاران از لحاظ بدنی ضعیف شده باشند، اما امیدواریم با شروع اردو‌ها این مسئله برطرف شود. به‌ محض اعلام برنامه مسابقات از سوی فدراسیون جهانی تکواندوکاران کار خود را به‌ صورت جدی و هدفمند دنبال خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی تکواندو آقایان در پایان خاطرنشان کرد: یک کارخانه بازیکن‌سازی به راه افتاده است. چرا که ما در تمام رده‌های سنی تیم ملی قهرمانی داریم و این قهرمانی به‌صورت سیستماتیک انجام می‌شود. قهرمانان از پایه رشد پیدا می‌کنند. ۱۷۴ مدالی که در سال گذشته کسب کردیم نشان‌دهنده این است که ما در تمام رده‌های سنی فعالیت داشته ایم و آینده خوبی را خواهیم داشت.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار