مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: سلیندر گاز مایع مورد نیاز خانوار‌های این استان تأمین شده است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر سالاری‌نسب مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری با اشاره به مصرف گاز مایع در بخش از نقاط روستایی اظهار داشت: سلیندر گاز مایع مورد نیاز خانوار‌های این استان تأمین شده است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

او افزود: شرکت‌های توزیع کننده و عاملان توزیع گاز مایع باید در سریع‌ترین زمان ممکن، سیلندر‌های گاز مایع مورد نیاز را عرضه کنند.

سالاری نسب اضافه کرد: در این خصوص هیچ‌گونه کوتاهی، سهل‌انگاری و توقفی از سوی شرکت‌های توزیع‌کننده و عاملان توزیع گاز مایع قابل قبول و پذیرفته نیست.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: در صورت هرگونه اخلال در توزیع سیلندر گاز مایع از سوی شرکت‌های توزیع کننده و عاملان توزیع گاز مایع، موضوع از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری استان مورد پیگیری قانونی قرار گیرد.

سالاری نسب گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های نظارتی ذی ربط در پیگیری مسایل مرتبط با توزیع نامناسب گاز مایع، با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری همکاری مجدانه داشته باشند.

او افزود: استفاده از گاز ال. پی. جی. (LPG) در بخش‌هایی غیر از مصرف خانگی ممنوع است.

سالاری نسب اضافه کرد: در صورت فروش سهمیه گاز در نظر گرفته شده برای مصرف‌کنندگان واقعی در بخش‌های دیگر، گاز مایع مورد نیاز خانوار‌ها با کمبود مواجه می‌شود.

او، توزیع سیلندر گاز مایع بر مبنای شبکه مشخص شده را ضروری اعلام کرد و ادامه داد: در غیر این صورت می‌توان موضوع را به اخلال در نحوه توزیع نسبت داد.

سالاری نسب با اشاره به مشخص بودن آمارخانوار‌ها و تعداد مصرف‌کنندگان ثبت‌نام شده در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به نشانی اینترنتی newtejaratasan.niopdc.ir افزود: با توجه به اجرای طرح توزیع الکترونیکی سلیندر گاز مایع در استان، از سایر خانوار‌ها و مصرف‌کنندگان صنفی و صنعتی مجاز ثبت‌نام نشده درخواست می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت‌نام در این سامانه اقدام کنند.

او گفت: هم اکنون قیمت هر سیلندر ۱۱ کیلویی گاز مایع ۹۷ هزار ریال است.

سالاری نسب نظارت بر قیمت فروش سیلندر‌های گاز مایع را با سازمان صنعت، معدن و تجارت دانست و یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این حوزه با شماره ۱۲۴ بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تماس بگیرند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار