مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۸ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۱۸ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق سیم برق با ۱۵ فقره سرقت

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری فردی که در حال فروش سیم برق بوده با اهالی منطقه در حوزه استحفاظی پاسگاه بالاتجن بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

او افزود: متهم که با یک خودروی پراید پلاک مخدوش قصد فروش سیم و کابل برق در این منطقه را داشت توسط ماموران دستگیر شد.

سرهنگ خادمی از سرقتی بودن خودروی متهم، دارای سابقه سرقت از شهرستان آمل نیز خبر داد و گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده ضمن اعتراف به سرقت خودرو، به ۱۵ فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان نیز اعتراف کرد.

کشف ۲ تن چوب قاچاق در سوادکوه

سرهنگ عبدالله فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: مأموران کلانتری ۱۱ پل سفید این فرماندهی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان در حال حمل چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۲ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ اکبری گفت: در این ارتباط راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در حوزه استحفاظی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی با بیان این که متهم در تحقیقات و بازجویی بعمل آمده به ۸ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اقرار کرد، گفت: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی دربابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی بابلسر گفت: در راستای مبارزه جدی با هنجارشکنان با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بابلسر به مرحله اجرا در آمد.

او افزود:در اجرای این طرح ماموران، پس از هماهنگی با مرجع قضایی موفق به دستگیری ۲۰ نفر از متهمان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ اسدی گفت: در اجرای این طرح، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ قاچاقچی و ۹ نفر خرده فروش مواد مخدر در این طرح شدند.

فرمانده انتظامی بابلسر از کشف ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در بازرسی از مخفیگاه این متهمان خبر داد و افزود: کشف ۱۶ فقره سرقت و توقیف ۵۴ موتور سیکلت و ۳۱ خودروی متخلف از دیگر موفقیت‌های این طرح بوده است.

انتهای پیام/س
برچسب ها: اخبار حوادث ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.