سرپرست فرمانداری گرمسار گفت: در طرح ملی سه شنبه‌های تکریم از خانواده شهدا، طی مراسمی از خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر شهید عزالدین در گرمسار تجلیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  سعید متقی سرپرست فرمانداری گرمسار در جمع خانواده معظم شهدا و مسئولان گفت:طرح سه شنبه‌های تکریم طرحی بسیار خوب و مدون است و باید بدانیم این طرح چه میزان تاثیرگذار است و تبلیغات و اطلاع رسانی بیشتری از این برنامه‌ها داشته باشیم.

او با تسلیت ایام ماه محرم و شهادت امام حسین (ع) افزود: امام حسین (ع) شهید امر به معروف و نهی از منکر بود و امروز باید نگاهی برجامعه داشت که آیا فقط امر به معروف به حجاب و عفاف معطوف می‌شود یا باید در همه زمینه‌ها امر به معروف و نهی از منکر انجام شود.

حجت الاسلام سیدعلی موسوی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: امر به معروف و نهی از منکر راه پیامبران و صالحان است و بهترین امر به معروف در عمل دیده خواهد شد.

او افزود: طرح سه شنبه‌های تکریم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران در حال برگزاری است.

شهید لطف الله عزالدین فرزند کریم در بیستم اسفند ۱۳۵۱ در روستای چهار قشلاق گرمسار دیده به جهان گشود. این شهید والامقام بیست و هفتم اردیبهشت سال ۱۳۷۴ در حین انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر توسط ضارب به شهادت رسید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.