کوثری گفت: روند تولید در واحدهای تولیدی ایرانشهر با تلاش‌های دولت تدبیر و امید رو به جلو است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوذر کوثری فرماندار شهرستان ایرانشهر در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی ایرانشهر با بیان اینکه موانع تولید در هر یک از بخش‌ها باید مورد بررسی قرار گیرد اظهارداشت: باید با توجه به بحث اشتغالزایی و رفع مشکلات ناشی از بیکاری بر حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی اقدام شود.

او افزود: مهمترین مشکلی‌ که بعضی از واحدهای تولیدی مطرح می‌کنند مساله سرمایه در گردش است که برای رفع این موضوع تلاش خواهیم کرد.

فرماندار ایرانشهر گفت: باید با تولید محصولات باکیفیت و برند از ظرفیت مرزهای سیستان و بلوچستان استفاده کرد تا علاوه‌بر افزایش تولید زمینه صادرات به کشورهای همسایه فراهم شود.

او  بر تامین گندم کارخانه آرد شهرستان ایرانشهر تاکید کرد و گفت: این واحد تولیدی ظرفیت بالایی دارد اما سهمیه گندم آن کم است.

کوثری ابراز امیدواری کرد که با حمایت بیشتر سرمایه گذاران و بهره‌گیری از نخبگان و نیروهای جوان و خلاق، واحدهای تولیدی شهرستان ایرانشهر در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب مزین به سال «جهش تولید» است به رشد و شکوفایی خود برسد.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار