وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری اپراتورها بسته‌های رایگان اینترنتی برای آموزش تحصیلی دانش آموزان و معلمان در نظر دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه‎ها از شیوع کرونا در کشور و مجازی شدن آموزش‌ها در مقاطع مختلف تحصیلی می‎گذرد و همچنان با توجه به افزایش آمارهای ابتلا به کرونا و درگیری با این ویروس منحوس در سراسر کشور، برخلاف ادها و دستورات مطرح شده در چند روز گذشته، نهایتا تصمیم بر این شد که سال تحصیلی جدید نیز چون گذشته به شکل مجازی و با استفاده از برنامه آموزشی شاد آغاز شود.

اما در این میان، هزینه سرسام‎آور استفاده از اینترنت جهت فراگیری آموزش‎ها، به خصوص برای خانواده‎هایی که چند فرزند دانش آموز یا دانشجو در خانه دارند، به معظلی بزرگ تبدیل شده بود که بسیاری از خانواده‎ها از پرداخت آن به طور مداوم عاجز بوده و به عنوان وظیفه‎ای که مقامات مربوطه در برابر آن مسئول هستند انتظار داشتند اقدامی در این راستا صورت بگیرد.


بیشتر بخوانید

  • شرایط ویژه تعرفه اینترنت «شاد» برای سال تحصیلی جدید

تمدید بسته‎های اینترنت رایگان برای معلمان

بنا بر گفته محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ۳ ماه آخر سال تحصیلی گذشته نیز بسته ۲۰ گیگابایتی اینترنت رایگان به ۶۰۰ هزار نفر از معلمین کشور تعلق گرفته بود و امسال نیز دو اقدام اساسی برای اینترنت معلمان صورت گرفت، یکی اتصال همه مدارس در سراسر کشور به شبکه ملی اطلاعات، که در نتیجه استفاده از اینترنت در این شبکه رایگان محاسبه می‎شودٍ، و دیگری تمدید همان بسته‎های قبلی اینترنت رایگان برای کادر آموزشی است.

گفته های جهرمی از آموزش آنلاین

اما از آنجایی که براساس نظرسنجی‎های وزیر ارتباطات از دانش آموزان و خانواده‎ها در چند روز گذشته، بیش از ۷۰ درصد محصلان از برنامه شاد استفاده نمی‎کنند، این بار این اینترنت تنها به برنامه شاد اختصاص نیافته و به گفته وزیر ارتباطات، سایت‎ها و برنامه‎های آموزشی دیگر که با این بسته‎ها قابل استفاده هستند تا شنبه آینده اعلام خواهند شد.

  البته به نظر نمی‌رسد این بسته اینترنتی برای دانش آموزان به طور کامل رایگان باشد و با توجه به گفته‎های اپراتورها احتمالا دارای تخفیف و ویژگی‎های متفاوتی خواهد بود. همچنین دانش آموزانی که از این بسته‎ها استفاده می‎کنند برای دور بودن از آفات فضای مجازی، به خارج از مطالب مورد تایید آموزش و پرورش، دسترسی ندارند.

برنامه آموزشی شاد


بیشتر بخوانید


همکاری نهادهای مربوطه در تسهیل برگزاری کلاس‎های مجازی

تلاش برای کم کردن هزینه‎های اینترنتی که جهت امور آموزشی صرف می‎شود، از اقدامات مهم وزارت ارتباطات است که تاکنون با همکاری خوبی میان وزارت، اپراتورها و مخابرات صورت می‎گیرد، و هریک از این نهادها با در نظر گرفتن موقعیت خود به نوعی راه و روش‌هایی را برای استفاده بهتر دانش آموزان از این فضا معرفی و پیشنهاد می‎کنند که البته به سود هر دو طرف ارائه دهنده و مصرف کننده باشد.

در ادامه، با یادآوری جمعیت غیرقابل انکار سه و نیم میلیون نفری دانش آموزان که به دلایل مختلف به آموزش‎های مجازی و برنامه شاد هیچگونه دسترسی ندارند، و به امید اینکه هرچه سریع‎تر شاهد اقداماتی از سوی وزارت ارتباطات، آموزش و پرورش و نهاهای مربوطه در جهت بهره‎مندسازی این دانش آموزان از آموزش‎های مجازی باشیم، به سراغ اقدامات صورت گرفته توسط اپراتورها و پرداختن به موضوع اینترنت دانشجویی می‎رویم.

اقدامات ایرانسل و همراه اول در راستای آموزش مجازی

خدمات و پیشنهادات همراه اول در استفاده از فضای آموزشی مجازی

اپراتور همراه اول با آغاز سال تحصیلی جدید، علاوه بر اعلام همکاری با وزارت ارتباطات و رایگان سازی کامل برنامه شاد برای مصرف کنندگان، همچنین از ارائه بسته‏‎های اینترنتی با تخفیف ویژه و امکان خرید سیمکارت‎های مخصوص نوجوان خبر داده و توضیحاتی را نیز در این‎باره عنوان نمود که در ادامه به آن می‌پردازیم.

همراه اول در ارتباط با بسته‎های اینترنتی اعلام داشت که این بسته‎ها در چند روز آینده با گرفتن کد دستوری خاص که هنوز اعلام نشده ، همراه با تخفیف ویژه آموزشی فعال خواهد شد و دانش‎آموزان، معلمان و تمامی مشترکین همراه اول می‎توانند برای استفاده از سایت‎ها و پلتفرم‎های آموزشی از آن بهره ببرند.

روش فعالسازی اینترنت پاک در تلفن همراه والدین

این اپراتور همراه همچنین خرید و فعالسازی سیمکارت‎های مخصوص نوجوانان را نیز که از شرایط خاصی چون استفاده از اینترنت پاک داخلی برخوردار هستند برای حفظ دانش آموزان از آفات فضای مجازی پیشنهاد داده و غیر این نیز کد دستوری "ستاره مربع" را راهی برای تبدیل اینترنت خط خود به نوع سالم و داخلی آن معرفی کرده تا زمانی که تلفن همراه والدین در دست کودکان است امکان استفاده از اینترنت جز موارد آموزشی را نداشته باشند.

سیمکارت انارستان

سیمکارت نوجوان انارستان

فعال‌سازی سیم‌کارت:

برای فعال‌سازی این سیم‌کارت کافی است یکی از والدین با در دست داشتن کارت و یا کد فعال‌سازی سیم‌کارت، تصویر کارت ملی والد (پدر یا مادر) و تصویر شناسنامه نوجوان به دفاتر همراه اول مراجعه نمایند.

نحوه دریافت کد فعال‌سازی:

دریافت کد فعال‌سازی به یکی از طرق زیر به انتخاب کاربر امکان‌پذیر است:

ارسال پیامک (با ارسال کد ۲۲۰ به شماره ۳۰۰۰۶۸۶۰، کد فعال‌سازی برای شما پیامک خواهد شد)
کارت‌های فعال‌سازی چاپ شده حاوی کد فعال‌سازی سیم‌کارت (توزیع در مدارس یا مراکز علمی)
مراجعه مشترک به دفتر امور مشترکین همراه اول

خدمات و پیشنهادات ایرانسل در استفاده از فضای آموزشی مجازی

اپراتور ایرانسل نیز با هدف دسترسی آسان به آموزش آنلاین در شرایط کرونا، امکانات ویژه‌ای را ارائه کرد. این اپراتور هزینه اینترنت استفاده از برنامه شاد را کاملا رایگان اعلام و تأکید کرد مشترکین توجه داشته باشند در زمان استفاده از برنامه شاد، نرم افزار فیلترشکن را بر روی دستگاه خود غیرفعال کنند تا هزینه آن‌ها حتما رایگان محاسبه شود.

خدمات ایرانسل برای آموزش مجازی

فعالسازی اینترنت داخلی پاک در تلفن همراه والدین

این اپراتور نیز مانند همراه اول، روش‎هایی برای استفاده بهتر دانش آموزان از فضای مجازی پیشنهاد کرد. والدین در صورتی که قصد دارند سیم‌کارت خود را برای آموزش آنلاین، در اختیار فرزندشان قرار دهند، می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۳*۳*۵۵۵* و یا گزینۀ «تغییر طرح تعرفه» در قسمت «اطلاعات حساب» اپلیکیشن ایرانسل من، دسترسی سیم‌کارت به اینترنت را برای وب‌سایت‌های مورد تأیید داخلی محدود و برای رفع محدودیت نیز با شماره‌گیری کد دستوری #۴*۳*۵۵۵* اقدام کنند.

سیمکارت آموزشی مخصوص نوجوان

ایرانسل در پیشنهاد دیگر خود نیز، ارائه سیمکارت‎های آموزشی با شرایط ویژ‎ه‌ای چون سیمکارت‎های انارستان همراه اول را پیشنهاد کرده که  خرید آن صرفا صرفاً از طریق مراجعه به صفحۀ سیم‌کارت آموزشی در فروشگاه اینترنتی ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir امکان‌پذیر است.

روش‎های دریافت سیمکارت‎های آموزشی و نوجوان تنها به منظور راهنمایی متقاضیان در این زمینه گفته شد اما لازم به ذکر است خرید سیمکارت‎های مجزا از والدین برای کودکان خیلی نمی‎تواند گزینه مناسبی در امر آموزش مجازی باشد و با توجه به شرایط کودک و خانواده ممکن است در مواردی نیز دردسرهای جدیدی ایجاد کند.

شرایط استفاده از سایت‎های آموزشی غیر از شاد

این اپراتور همراه آموزش مجازی دانشجویان دانشگاهی و مؤسسات آموزشی دیگر را نیز فراموش نکرده و روش‌هایی را نیز برای بهره‌بری آنان از بسته‎های اینترنتی در پلتفرم‌های آموزش آنلاین مخصوص هر دانشگاهی بیان داشته است. این بسته‌ها به آی‌پی سامانۀ آموزش آنلاین که در سیستم آموزشی مؤسسۀ محل تحصیل ثبت شده باشند، تعلق می‌گیرد.

متقاضیان می‌توانند درخواست خود را به همراه اطلاعات پلتفرم آموزش مجازی خود (نشانی کامل وب‌سایت، آی‌پی عمومی، پورت، پروتکل) در نامه‌ای رسمی به نشانی info@mtnirancell.ir ارسال و یا در فرم موجود در وب‌سایت ایرانسل بارگذاری کرده و برای هماهنگی‌های بعدی، یکی از مسؤولان فنی خود را به ایرانسل معرفی کنند.

آموزش مجازی

با اینهمه، احتمالا در چند روز آینده جرئیات بیشتری از بسته‌های اینترنتی آموزشی اعلام و مشخص می‌شود و قطعا بنا بر تفاسیر و تعاریف گفته شده توسط هریک از این نهادها از اقدامات صورت گرفته خود، انتظار می‌رود این بسته‌های آموزشی، غافلگیری بزرگی برای محصلان در مقاطع مختلف تحصیلی باشد و به خوبی بتواند هزینه‌های غیرقابل کنترل استفاده از برنامه‎های مختلف آموزشی، بارگذاری و بارگیری انواع ویدئو، تصاویر و غیره را تا حد زیادی تقبل و جبران کند.

آموزش مجازی

 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
چرا بسته اینترنت دانش آموزی فلیم هارا باز نمیکنم لطفا رسیدگی شود
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۲:۳۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
شما گفتین هر کی سیمکارت دانشآموزی بگیره فعالیت او در شاد رایگان است چرا
رایگان نیست
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۱۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
چه جوری بسته اینترنتی رو بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۱:۵۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
سلام
من متاسفانه فروردین ماه بسته ۲۰ گیگ رو موفق نشدم ثبت نام کنم
الان مجدد بسته برای کسانی که ثبت نام کرده بودن فعال شده.
پس تکلیف کسانی که ثبت نام نکرده بودن چی میشه؟
یعنی ما حقی نداریم؟
Iran (Islamic Republic of)
MOHAMADREZA
۲۲:۱۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
دیگه راحت بگید دانش اموز حق نداشتن اطلاعات کامل رو نداره دیگه این فضای ایمن یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام لطف کنید برای رایتل هم فکری کنید چون منزل ما نه ایرانسل ونه همراه اول آنتن نداره ممنون از زحمات شما
Netherlands
نیلوفر
۱۷:۴۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
نظرم در مورد این موضوع عالی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۳۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
سیم کارت دانش اموزی دادن همراه اول نتشراینقدر ضعیفه ک عکس رو باز نمیکنه ﭺجوری باید با همﭺین نت ضعیفی فیلم و ......اموزشی رو دانلود کرد مسخرمون کردین
Iran (Islamic Republic of)
زهرا حسین و مریم
۰۹:۴۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
ایترنت رایگان بدید من متوجه نشدم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۶:۱۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام لطفا به ADSL هم فکری بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
لطفا یه فکری به حال دانشجوها هم کنین
Iran (Islamic Republic of)
مستعار
۲۰:۰۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
ببینم وزارت آموزش و پرورش میتونه به اون استوری دیروز علی کریمی واکنش نشون بده.
واقعا وزارت آموزش و پرورش خجالت نمیکشه شده آتش بیار و ضربه به اتحاد ملی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۹:۴۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
دانشجویان هم برگ چغندرن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
حسین
۱۵:۵۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
معلم و مشکلات معیشتی . حقوق معلم خیلی کم است به داد این قشر ضعیف شده برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
الحمدلله تا جایی که من میبینم معلما نسبت به جامعه اکثرا وضع متوسطی دارن. تعطیلات هم که به راهه زود به زود. دیگه از چی ناراحتین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
بسته رایگان ؟؟؟ واقعا؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
چقدر خوبه که دیگه المپیاد برگزار نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
بوشهری
۱۴:۵۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
سلام، ایها الناس: جون کندم بچه هام از این چشم شیطان و فضای مجازی دور کردم ولی تمام زحماتم به فنا رفت. مجبور شدم گوشی اندروید بگیرمو اینترنت بخرم و زجر و جنگ اعصاب تو خونه. مگه ای بچه ها پای درس میشینن ن تا غافل میشی دارن زهر مار بازی میکنند. بخدا بداد ما برسید . کرونا نکشتم ولی ای بچه ها تو خونه با گوشی منو میکشن.
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۴:۴۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
برای #رایتل را اعلام نکردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
آموزش حضوری باشرایط ایمن را فراهم کنید وگرنه آموزش غیرحضوری فقط با اینترنت رایگان محقق نمی شود بسیاری ازدانش آموزان وفرهنگیان محترم تجهیزات اتصال به اینترنت را ندارند یا تجهیزات آن ها آسیب دیده است مدارس هم بدون امکانات هستند یا امکانات مجازی اندکی دارند چرا وقتی در کشوری معلم زیرخط فقرزندگی می کند ودرمعرض انواع بی حرمتی ها قرار دارد دم از آموزش مجازی می زنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
داداش اولا خط فقر چقدره؟ ثانیا چند درصد جمعیت کشور زیر خط فقر هستند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
معلمهااگه دنیاهم حقوق بهشون بدن معترضند بجای اینکه بفکر اموزش دانش آموزان باشندفقط بفکرجیب شون هستن نمونش الان هرچی معلمه داره پیام میده میگن اینترنت چطور شد یکیشون نشدطرف دانش اموزبگیرند.. متاسفم ک همه پول پرست شدن معلم فقط معلم‌های قدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
تو میتونی به جای معلم ها فقط 10دیقه بری سره كلاسی كه 30تا دانش آموز توش هستن و حتی نمی دونی كه كدومشون سالمه و كدومشون كرونا داره،معلم ها از جونشون میگذرن و به كلاسی میرن كه احتمال مبتلا شدن به كرونا از هر جایی بیشتره و اینكه هدف از داشتن اینترنت هم برای آموزش بهتر دانش آموزان هست نه كار دیگه ای معلم اگه اینترنت كافی نداشته باشه چطوری میتونه به امثال شما بهترین درس رو بده؟ و بعضی از دوستان با جملات تاسف بار واقعا آدمو ناامید میكنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
تومیتونی فقط10دقیقه سر كلاسی بشینی كه داخلش30نفر دانش آموز هست و حتی نمی دونی كه كدومشون سالمه و كدومشون كرونا داره؟معلم ها جونشون رو فدا میكنن و به جایی میرن كه احتمال مبتلا به كرونا از همه جا بیشتره و معلم هم اینترنت رو برای درس دادن به دانش آموزان میخواد نه چیزه دیگه ای اگه اینترنت كافی نداشته باشه چطوری میتونه به امثال شما بهترین درس رو بده؟ ولی بعضی از دوستان طوری حرف میزنن كه آدم ناامید میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
اینترنت رایگان میخوان چون صبح تا شب باید پای گوشی و تبلت بشینند و یکی یکی به بچه ها درس بدند و تکالیفشون رو چک کنند، خیلی از معلمان سر همین قضیه چشمانشان ضعیف شده و گوشی و امکاناتشون مستهلک، کاش یک کم قدر میدونستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
ناشناس محترم که دم از 10 دقیقه کلاس می زنی با 30 شاگرد. اولا کرونا را خوب بهانه کرده اید. 2- مگه سابق که نه کرونا بود و نه اینترنت سر کلاس همین 30 نفری نبودید. 3- معلمین قبل از تو با کلاس 35 نفری هم درس داده اند و ادعایی مث شما نداشتند. 4- با اینترنت رایگان هم دیدیم که چکار می کردین یک صفحه کپی شده از سوالات را کپی کرده و به شاد و تلگرام می انداختین و با بقیه اش در اینستا و غیره سیر و سیاحت می کردین
Iran (Islamic Republic of)
جوادشیراز
۱۹:۳۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
ازپول یدیقه حقوقت اینترنت بگیرخداییش اینترنت رایگان هم بدن بایدگیر دانش اموزبیاداول چون معلم توخونه نشسته حقوقشم میگیره الان ده ماهه فقط پول بدون کار گرفتن انصاف هم خوبه قبل ازاینکه بفکر آنش آموز باشید بفکرجیب خودتون هستید.. درسته زحمت میکشندمعلمهاولی یخودی نشون بدن فقط اعتراض نباشه همش... هنوزکلاس نرفته میگه کرونا جرات میخواد خداروشکرجای کاردرمانی شجاع هرلحظه باجانتون بازی نمی‌کنید.. وگرنه منت میگذاشتیدروسرعالم وآدم. اخرجملم دانش آموزان رابچه های خودتون بدونید معلمی شغل اولیا پیامبرانه فقط بفکرمادیات نباشیداول آموزش دوم. آموزش سومم آموزش و. وجدان کاری
Singapore
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
فکر کنم خاطره بدی از دوران تحصیلت داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
اینکه معلم میگه حقوقش کمه به نسبت کاروفعالیتش درکلاس واقعاً درسته.ان شااله این مریضی زودتر ریشه کن بشه ولی یک مزیتی که داشت تواین دوران بعضیا که مثل شما نسبت به معلمان از روی غرض نظر میدن اگر محصل داشته باشن میفهمن که سروکله زدن با دانش آموز توی کلاس بیست سی نفره چقدر. سخته.پس جانب انصاف رو نگهدارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
معلم اینترنت را برای دانش آموز مصرف می کنه.اگه اینترنت نداشته باشه چطوری به بچه ها باید آموزش بده.
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۹:۴۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
معلم حقوق میگیره دانش آموزچی؟؟ ماکه حسودنیستیم خداکنه همچیزبرای معلمهارایگان بشه.. منظورم اینه ک بفکردانش اموزباشیداول وآموزش بعد خودتون رامستضعف برای چندگیگ اینترنت بدونید.. همش پول ده دیقه کار وحقوق شماهم نمیشه واسه دانش آموز یاده و اولویت بادانش اموزانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
شاد واقعا اگر همچنان ارتقا داده بشه خوب میشه
چون ازین به بعد و حتی بعد آموزش های حضوری، مدارس غالبا پیام رسان خارجی دارن و الان بیان اینجا
البته اگر کانال هاشون رو لغو کنین و بگین که بیان تو شاد
Iran (Islamic Republic of)
۰
۱۳:۳۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
ما که معلم هستیم و سیم کارت به اسممون نبوده و الان سیم کارت تهیه کردیم به اسم خودمون
تکلیف ما ت استفاده از اینترنت چیه چون گفتن اونایی کا قبلا بهشون اختصاص دادن اینترنت رایگان دوباره تمدید بشه پس ما چکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
حضور معلم در مدرسه الزامی است و ملزم به آموزش حضوری پس معلمین ملزم نیستند ساعت خارج از کاری را به آموزش مجازی بپردازند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۳۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
در ساعت کاری که در مدرسه حضور داری اموزش مجازی بده و نه خارج از ساعت کاری و آنهم با اینترنت مدرسه که رایگانه برایتان. بهانه نیارین که طول سال را بخورین و بخوابین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
سلام اوناییاه رایانه دارن از مخابرات برای وای فا اینتر نت رایگان میدن ؟
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۱۳:۰۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
به معلم ها باید اینترنت رایگان بدن هر چه زودتر

واقعا معلم ها میرن سر کلاس و خیلی زحمت می کشن

من خانم گل و خوبم معلم هست، از همینجا بهت میگم خسته نباشی عزیزم خیلی زحمت میکشی واقعا و خسته نباشید میگم به تو بانوی گلم و دیگر همکاران محترم فرهنگی.

لطفا امکانات فرهنگیان رو بیشتر کنید.

حقوق ها کفاف نمیده

نه وامی نه حقوقی نه امکاناتی

خدا یار و یاورتون باشه
یا علی یا حسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
حقوق کی کفاف میده؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۳۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
حقوقشان کفاف نمیده انوقت زیرپایشان شاسی بلند است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از کجا میارند پول این شاسی بلند و ویلاها را؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
پس دانشجو چی؟
Italy
کشوری
۱۲:۴۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
سلام..در اصل نباید به معلمین اینترنت رایگان بدین چرا؟ چون قرار بوده برن کلاس تدریس کنن حالا در خونه وازطریق فضای مجازی تدریس میکنن وحقوق ماهانه هم میگیرن ...اما این دانش آموزان هستن که هزینه ای اضافی باید پرداخت کنن چه بسا در بین این خانواده ها هستن کسانی که از نظر مالی ضعیف ونمیتوانن گوشی همراه خریداری کنن چه برسد به هزینه های اینترنت ...فرهنگیان محترم حقوق که میگیرن بماند از یه طرف افزایش حقوق از یه طرف اینترنت رایگان وچه بسیار مزایای دیگر شما باید به فکر دانش آموزان کشور باشید چه بسا کسانی هستند ک بخاطر همین مشکلات ترک تحصیل میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
اتفاقا معلمین را الزام به آموزش حضوری کرده اند پس دلیلی ندارد یاعات غیر کاری را آموزش مجازی بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
معلم حضوری نیست دانش آموز حضوری میره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
اینها همش حرف است و گرنه مدارس به همه معلم ها گفتند که با ید آموزش مجازی هم برگزار کنید چون کسی مدرسه نمی رود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
کدوم مزایا؟ اول برو مزایای تمام ارگان ها رو مقایسه کن بعد بیا حرف بزن!
United States of America
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
سلام
ما که معلم هستیم و سیم کارت به اسممون نبوده و الان سیم کارت تهیه کردیم به اسم خودمون
تکلیف ما ت استفاده از اینترنت چیه چون گفتن اونایی کا قبلا بهشون اختصاص دادن اینترنت رایگان دوباره تمدید بشه پس ما چکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
آخه به معلم جماعت که حقوق میگیرن اینترنت رایگان میدین بعد به دانش آموز و دانشجو نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
ما هزینه رفت و آمد و خیلی چیزهای دیگه از جیبمون میدیم.. در این شرایط کرونایی در مدرسه حاضر هستیم... معلمان ایثار گر هستند و مدافعین آموزش.. واقعا بعضی نظرات جای تاسف داره!!! شمایی که حاضر نیستی بچه ات به مدرسه بره!!! اما معلم در هر مکانی حضور داره حتی اگر کرونا باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
خیلی ازکارمنداتوشرایط سخت درحال خدمتن وحقوقاشون هم خیلی کمترازمعلما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
اگر اینترنتی که معلم کلاس می گیرد به غیر از آموزش استفاده کند حق با شماست.
کدام کارمند اداره باید پول اینترنتی که برای خدمت به ارباب رجوعش می دهد می پردازد
در ضمن بحث ها را با هم قاطی نکنید ما کی گفتیم به دانش آموزان و دانشجویان اینترنتی که برای آموزش استفاده می شود داده نشود.
من هم خودم معلم هستم و هم پدر دانش آموز
Singapore
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
اهمیت کار معلم با هیچ شغلی قابل قیاس نیست یعنی انسان سازی
پس کارمند عزیز خودتون رو با معلم مقایسه نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
قرار نیست که معلم همه حقوشو صرف اینترنت و برنامه های مجازی کنه
آخرین اخبار