مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: با توجه به وجود ویروس کرونا و اقتضائات مربوط به آن، لازم است برای برگزاری مراسم روز سینما برنامه ریزی دقیق‌تری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان  گفت: هنر سینما یک سرمایه اجتماعی ماندگار را به وجود آورده است و با توجه به وجود ویروس کرونا و اقتضائات مربوط به آن، لازم است برای برگزاری مراسم روز سینما برنامه ریزی دقیق‌تری داشته باشیم.

 او با تاکید بر لزوم تجلیل و تکریم از اهالی و اصحاب سینما بیان کرد: جریان سازی با محوریت موضوعات دینی، قرآنی، دفاع مقدس، مقاومت و... و ساخت فیلم‌هایی خوش ساخت با این مضامین در جذب مخاطب بسیار موثر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه روز سینما بهانه‌ای برای بزرگداشت فعالیت‌های یک سال گذشته دست اندرکاران حوزه فیلم و سینما است، تصریح کرد: هیچ ابزاری بهتر و اثرگذارتر از فیلم و سینما نمی‌توانند ابعاد و زوایای فرهنگ، هنر و تمدن یک جامعه را نشان دهد و از این منظر، هنر سینما یک سرمایه اجتماعی ماندگار را به وجود آورده است.

انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار