افزایش طول خط یک قطار شهری اصفهان

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: با اضافه شدن ۱۶ کیلومتر خط بهارستان و ۱۴ کیلومتر خط شاهینشهر، طول خط یک متروی اصفهان از ۲۰ به ۵۰ کیلومتر افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،طحانیان  مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: شرکت متروی منطقه اصفهان وظیفه دارد به شهر‌های اقماری و همجوار جمله شاهین شهر و بهارستان خدمت رسانی کند؛ در واقع خط یک متروی اصفهان از شاهین شهر شروع و تا بهارستان ادامه می‌یابد درهمین راستا انعقاد قرارداد متروی شاهینشهر انجام شده، بسیاری از کار‌ها از جمله ریل گذاری در متروی بهارستان انجام شده و یک سری ایستگاه‌ها در حال نازک کاری است و فقط مقداری از تونل نزدیک صفه باقی مانده است،در واقع می‌توان گفت هیچ خطی به این سرعت در حال اجرا نیست.

او افزود: در یکی دو سال آینده با تلاش دولت، شهرداری اصفهان و شهرداری بهارستان، خط متروی بهارستان سریعتر از پیش بینی‌ها به نتیجه می‌رسد؛ در این راستا رام‌های قطار به خاطر تحریم خریداری، اما تحویل نشده است که با تحویل خدمت رسانی به مردم انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان  اظهار کرد: هم اکنون ما در حال استفاده از ۲۰ کیلومتر از خط یک مترو هستیم که با اضافه شدن ۱۶ کیلومتر خط بهارستان و ۱۴ کیلومتر خط شاهین، طول خط یک متروی اصفهان به ۵۰ کیلومتر افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.