معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از اجرای طرح تعمیرات جهادی فیدر‌های بحرانی در شهرستان درمیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، منصوریان معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در بازدید از مراحل اجرایی این طرح با اشاره به اجرای طرح تعمیرات جهادی فیدر‌های بحرانی در شهرستان درمیان گفت: در طرح تعمیرات جهادی فیدر‌های بحرانی شهرستان درمیان شبکه‌های فشار متوسط محدوده روستای منصور آباد تا ورودی شهر قهستان سرویس شد.

او افزود: در این طرح اکیپ‌هایی ازشهرستان‌های بیرجند، قاین، خوسف، زیرکوه، سربیشه و نهبندان و ۴ اکیپ عملیاتی از شهرستان درمیان حضور داشته و سرویس شبکه را انجام دادند.

منصوریان تصریح کرد: سرویس شبکه‌ های مشکل دار به صورت طرح مانوری و حجم زیاد در بازه زمانی کم برای کاهش خاموشی‌ های ناخواسته انجام شد.


بیشتر بخوانید


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اظهار کرد: افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، کاهش انرژی‌ های توزیع نشده، افزایش ایمنی شهروندان و رفع کانون‌های خطر و تمرین آمادگی مناسب برای مواجهه با بحران‌های مختلف را از دیگر اهداف این طرح است.

او ادامه داد: در کنار این امر بحث کاور گذاری شبکه برای جلوگیری از پرنده زدگی‌ها و حفاظت از حیوانات محیط زیست انجام شد.

منصوریان با بیان اینکه این طرح از محدوده منصور آباد آغاز و تا ورودی شهر قهستان انجام شد بیان کرد: بیش از ۷۰ روستا در این محور و همچنین بخشی از شهر‌های درمیان واسدیه از اجرای آن در جهت تامین برق پایدار بهرمند شدند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار