سردار یاری از تامین امنیت انتخابات حوزه جنوبی استان با استفاده از تمام ظرفیت‌ها خبر داد و گفت: تامین امنیت انتخابات از ماموریت‌های مهم پلیس و بیانگر اقتدار و صلابت این نیرو است.

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: نیروی انتظامی استان از چند ماه گذشته خود را برای انتخابات پرشور ۲۱ شهریورماه آماده کرده و با برگزاری جلسات انتظامی، ترافیکی و فرهنگی در ایجاد امنیت پایدار این رویداد مهم تلاش کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه تامین امنیت انتخابات از ماموریت‌های مهم پلیس ایلام در چند روز آینده است، افزود: پلیس بر اساس وظیفه ذاتی خود حفظ امنیت انتخابات را بر عهده دارد و با آمادگی کامل، این ماموریت را در کنار ماموریت‌های دیگر خود انجام خواهد داد.

او اضافه کرد: امنیت و مشارکت مردم در انتخابات رابطه‌ای دوسویه دارند و همانگونه که انتخابات باید در فضایی امن و آرام برگزار شود، حضور مردم در این حماسه تاریخی نیز نقش بسیار تأثیرگذاری بر استحکام هرچه بیشتر پایه‌های نظام و پایداری امنیت حاکم بر کشور خواهد داشت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: انتظار داریم مردم همچنان مثل سال‌های گذشته با حضور حداکثری خود در جهت تحقق آرمان‌های حضرت امام راحل و منویات مقام معظم رهبری در این حماسه بزرگ، اقتدار نظام را به همگان نشان دهند.

سردار یاری با تاکید بر اینکه دشمنان در تلاشند تا مردم را از حضور در تعیین سرنوشت خود دلسرد کنند، از هم استانی‌های قیور در حوزه جنوبی خواست: با رعایت نکات بهداشتی و توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت در این حماسه دشمن شکن بار دیگر نقش خود را ایفا کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.