شهردار بندر ماهشهر گفت: از ابتدای حضورم در شهرداری همیشه اولویت تمام امورات را پرداخت به موقع حقوق کارگران و پس از آن کارمندان قرار دادم.

 مجاهد نظارات شهردار بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: نمایندگان کارگران خدمات شهری شهرداری با نایب رئیس شورای اسلامی شهر ماهشهر دیدار کردند و  از ابتدای حضورم در شهرداری همیشه اولویت تمام امورات را پرداخت به موقع حقوق کارگران و پس از آن کارمندان می دانستم.

او افزود: طرح طبقه بندی مشاغل را به مدت دو ماه اجرا کردیم، اما بر خلاف تصورات بودجه و منابعی که برای این امر در نظر گرفتیم تحقق نیافت و اگر بنا بود به همین روال جلو رود، شهرداری با مشکلات شدید مالی و پرداخت حقوق عادی هم با مشکل مواجه می‌شد.

نظارات  بیان داشت: تاکید می‌کنم که وضعیت معیشت کارگران برای من در اولویت همه امور است و تمام تلاش خود را خواهم کرد که اعتبارات لازم را در این خصوص جذب تا حقوق کارگران شهرداری افزایش یابد.

‌حمید غبیشاوی، نایب رییس شورای اسلامی شهر ماهشهر  نیز گفت: شورا جهت بهبود کیفیت زندگی کارگران از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و ان شاءالله با پیگیری‌های بیشتر تلاش خواهد شد تا اعتبارات لازم جهت اجرای طرح طبقه بندی جذب تا هر چه زودتر این طرح مجددا اجرا گردد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.