"مرکز توسعه و نوآوری تعاون" استان همزمان با هفته تعاون در محل پارک علم و فناوری کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با تبریک هفته تعاون به تمام کسانی که در این عرصه فعالیت دارند، از تعاون به عنوان یکی از بخش‌های بزرگ اقتصاد کشور و استان کرمانشاه یاد کرد و گفت : واحد‌های مختلفی در زمینه‌های متنوع در این بخش مشغول به کار هستند.

او گفت : یکی از ملزومات حوزه تعاون، تزریق روحیه فناورانه به این بخش است و توجه به نوآوری در فعالیت‌های تعاونی در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات و ... باید مورد توجه قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه ایجاد مرکز توسعه و نوآوری تعاون را یکی از حلقه‌هایی دانست که می‌تواند به تکمیل اکوسیستم فعالیت‌های دانش بنیان در استان کمک کند و افزود: در کنار این موضوع باید تعداد شتابنده‌های استان را افزایش دهیم و حتی برای تخصصی شدن فعالیت آن‌ها تلاش کنیم.

حاتمی ادامه داد: به علاوه باید تلاش کنیم جوانان تحصیل کرده، صاحب ایده و خلاق بتوانند ایده‌های خود را پرورش دهند و ما نیز آموزش‌های لازم را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم. قطعا خروجی این روند ایجاد ثروت، اشتغال و توسعه اقتصادی خواهد شد.

مرکز توسعه و نوآوری تعاون در هفت استان راه اندازی شد

حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نیز درباره راه‌اندازی مرکز توسعه و نوآوری تعاون کرمانشاه، افزود: این مرکز در قالب یک تعاونی و به صورت همزمان در هفت استان دیگر کشور و به مناسبت هفته تعاون راه‌اندازی شد.

او هدف از تاسیس این مرکز را کمک به ۳۱۵۰ تعاونی موجود استان کرمانشاه در زمینه برندسازی، بازاریابی، فناوری اطلاعات و ... دانست تا بتوانند به شتاب و بلوغ کافی برسند.

عزیزی اعتبار هزینه شده برای ایجاد این مرکز را نیز بالغ بر دو میلیارد ریال برآورد کرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.