مدیر کل امور عشایر استان کرمانشاه گفت : استفاده از ظرفیت‌های غنی و دست نخورده عشایر استان در بحث جهش تولید راه گشا و تعیین کننده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدی مدیر کل امور عشایر استان کرمانشاه ظرفیت‌های دست نخورده و بکر عشایر استان را بهترین وسیله برای موفقیت در اجرای موفق اهداف جهش تولید در استان عنوان کرد.

او با اشاره به تولید بیش از ۳۰ درصد محصولات پروتئینی و گوشت قرمز دام سبک استان توسط عشایر، برند سازی روغن حیوانی، گیاهان دارویی، پشم و پوست و دیگر محصولات ارگانیک این جامعه مولد را از ظرفیت‌های کار در این حوزه عنوان کرد.

محمدی افزود : همایش ملی فرهنگ جهادی و جهش تولید می تواند به شناخت بهتر و توجه بیشتر جامعه و مسئولین به توانایی‌های عشایر که ذخایر ارزشمند انقلاب و نظام هستند منتهی گردد .

محمدی ادامه داد : با پایان یافتن آمارگیری از عشایر استان به زودی شاهد خدمات هوشمند و دقیق تری به عشایر استان خواهیم بود.

مدیر کل امور عشایر استان گفت : با پایان یافتن این طرح بزرگ عملیات سرشماری و آمارگیری از جامعه عشایر استان که همزمان با سراسر کشور در حال اجرا است، از این پس تمامی مراحل خدمات رسانی به این عزیزان به صورت هوشمند اجرا خواهد شد.

او گفت : در این طرح که از سوی شرکت‌های تعاونی عشایر استان و با حمایت‌های اداره کل در حال انجام است تمامی عشایر استان تحت پوشش این طرح مهم و حیاتی قرار خواهند گرفت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.