مدیر کل استاندارد استان اردبیل از دریافت گواهی تأیید صلاحیت استاندارد ۲ مرکز آموزشی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم علایی، مدیر کل استاندارد استان اردبیل در جلسه کمیته تائید صلاحیت استان با اعلام این خبر و ضمن ابراز خرسندی از سرمایه گذاری بخش خصوصی در امر آموزش گفت: در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و برون سپاری بخشی از فعالیت‌های دولت، دو شرکت بهین انطباق کیفیت آرتا و شمس مفید آرتا به عنوان همکار آموزشی تایید صلاحیت شده اداره کل استاندارد استان اردبیل در سطح استان آغاز به کار کرده اند.

او افزود: با شروع به کار این دو شرکت تعداد ۶ همکار آموزشی در رابطه با آموزش مدیران کنترل کیفیت واحد‌های تولیدی و سایر کارشناسان ذیربط در دامنه‌های فعالیت مزبور موفق به اخذ گواهی تائید صلاحیت در استان اردبیل شده اند.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: حضور بخش خصوصی موجب ارتقای اثربخشی آموزش‌ها براساس استاندارد‌های آموزشی و در نتیجه باعث ایجاد اشتغال دانش آموختگان استان اردبیل در بخش آموزش شده است.

علایی بیان کرد: شرکت بهین انطباق کیفیت آرتا در زمینه آموزش دوره‌های مربوطه به تدوین مدیریت کیفیت، برق و الکترونیک و مهندسی ساختمان و مصالح و فرآورده‌های ساختمانی و شرکت شمس مفید آرتا در زمینه تدوین استاندارد، مدیریت کیفیت، برق و الکترونیک، فناوری اطلاعات، مکانیک، انرژی، فن آوری نانو، ورزش و تجهیزات ورزشی و صنایع شیمیایی تائید صلاحیت شدند.

او در پایان گفت: اداره کل استاندارد آمادگی خود را برای حمایت و هدایت بخش خصوصی استان در بحث ایجاد مراکز آموزشی و یا احداث آزمایشگاه‌های همکار در استان اعلام می‌کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.