اولین جلسه کمیته راهبری معین های اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی در دفتر ارتباطات و رسانه شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمد زاده سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: کمیته راهبری می‌تواند افق انتظارهای اهالی رسانه و معین های اقتصادی را به هم نزدیک‌تر کند.

او تداوم حضور پررنگ رسانه در تبیین اقدامات صورت گرفته ذیل مثلث توسعه اقتصادی را مهم برشمرد و افزود: فعالیت‌های خوبی در حوزه معین‌های اقتصادی صورت گرفته، اما با سازوکارهایی که  اینجا برنامه‌ریزی و پیشنهاد می‌شود کیفیت ارتباط معین‌های اقتصادی با رسانه و اطلاع‌رسانی بهبود خواهد یافت.


بیشتر بخوانید


سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی به هدف از تشکیل این کمیته اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به حضور بیش از دویست معین اقتصادی در استان، این کمیته با هدف کمک به نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی و همسو شدن تمامی معین ها ایجاد شده است.

 آرمات مشاور روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان در این جلسه بر لزوم اطلاع رسانی فعالیت‌ معین های اقتصادی تاکید کرد و گفت: باید به حوزه ارتباطات و روابط عمومی نگاه ویژه داشت و به صورت تخصصی به آن پرداخته شود. 

در این جلسه مصوب شد، با هدف اطلاع رسانی و ارتباط موثر و مستمر با رسانه ها کمیته تخصصی روابط عمومی، ذیل کمیته راهبری معین های اقتصادی استان با حضور مدیران روابط عمومی معین ها تشکیل شود.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار