مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد زنجان گفت:به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۹ هزار درخواست مددجویان زنجانی به صورت غیر حضوری ثبت شده است.

ثبت الکترونیکیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حسنلو مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان زنجان با اشاره به فراهم شدن بستر الکترونیکی و ارائه ۳۶ خدمت  این نهاد به مددجویان تحت حمایت گفت: هدف از ارائه خدمات الکترونیکی در بستر اینترنت، ارائه سریع خدمات و انجام سریع کلیه امور بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل می‌باشد و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این امر ضرورت بیشتری پیدا کرده است.

او با تأکید بر اینکه حرکت به سوی امداد الکترونیک از سیاست‌های اصلی امداد در برنامه پنج ساله ششم بوده و خدمات الکترونیکی برخلاف روش ها‌ی سنتی وابسته به مکان و زمان خاصی نبوده و موجب کاهش هزینه‌های خانواده‌ها و تسریع در روند رسیدگی به درخواست و در حفظ سلامتی، ولی نعمتان اثرات قابل توجهی دارد.

حسنلو با ذکر این مطلب که مددجویان کمیته امداد استان زنجان باید از مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد استان پرهیز کنند، ادامه داد: مددجویان تحت پوشش این نهاد می‌توانند از طریق سامانه درخواست دهی اینترنتی مددجویان تقاضای خود را ثبت و از خدمات غیرحضوری بهره‌مند شوند؛ که از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۹ هزار درخواست به صورت الکترونیکی ثبت و رسیدگی شده است.

او با بیان این‌که عمده خدمات کمیته امداد استان زنجان به ‌صورت الکترونیکی ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: نیازی به حضور مددجویان در کمیته امداد نیست و انجام درخواست‌های مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان به شکل الکترونیکی و غیرحضوری از رویکرد‌های اساسی کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌باشد و مددجویان با ورود به پایگاه اینترنتی E.emdad.ir و سامانه تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ می‌توانند درخواست‌های خود را غیر حضوری ثبت کرده و کد رهگیری دریافت کنند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.