مسئول معاونت سیاسی سپاه امام صادق (ع) با محکوم کردن توهین به پیامبر اسلام (ص) در یک نشریه فرانسوی، گفت: این اهانت اوج استیصال غرب و صهیونیست در مواجهه با رشد فزاینده اسلام گرایی در جهان است.

توهین به پیامبر(ص) نشانه استیصال غرب در برابر رشد اسلام‌گرایی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد رضایی معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) بیان کرد: توهین به پیامبر نورانی اسلام از سوی یک مجله فرانسوی اوج استیصال غرب و صهیونیست در مواجهه با رشد فزاینده اسلام گرایی در سراسر جهان را نشان می‌دهد والبته به زبان دیگر نیز باید گفت شکست سیاست‌های استعماری دنیای استکبار و تفکرات فاشیستی صهیونیستی در تقابل با دین اسلام را به‌خوبی نمایان کرده است.

او ادامه داد: آنان تلاش دارند با این حرکات سخیفانه به چهره نورانی پیامبر عظیم الشان اسلام خدشه ای وارد کنند که البته باید گفت دین اسلام و برتری تفکرالهی پیامبر اسلام هر روز بیشتراز پیش نمایان می شود.

معاون سیاسی سپاه استان بوشهر افزود: صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها به همراه برخی رهبران وابسته مرتجع عربی و غربی در پس این توهین آشکار به پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) هستند، و با این رفتارهای موذیانه به دنبال انحراف ذهن ملت‌های مسلمان منطقه و آزاده جهان، نسبت به سیاست شوم جدید صهیونیست های کودک کش در منطقه هستند.

رضایی تاکید کرد: باید از زوایای مختلف این رفتار خبیثانه را تحلیل و افشاگری کرد تا ماهیت سیاه توهین کنندگان به ساحت مقدس پیامبر اسلام مشخص شود.

او عنوان کرد: در فرانسه که ادعای دروغین حقوق و آزادی ادیان دارد نتیجه کوچک‌ترین تحقیق در خصوص هولوکاست، محکومیت و به زندان افتادن خواهد بود. به یاد داریم وقتی روژه گارودی دانشمند فرانسوی در این خصوص تحقیقی علمی کرد هم مجرم شناخته شد وهم به زندان محکومش کردند تا نشان دهند ادعای آزادی بیان و اندیشه در غرب تنها ابزاری برای توهین به سایر ادیان الهی وبرای پیشبرد سیاست‌های خبیثانه آن‌هاست وگرنه دست‌های آغشته به خون غربی‌ها و صهیونیست‌ها موضوع جدیدی نیست.

معاون سیاسی سپاه استان بوشهر بیان کرد: صهیونیست ها و رهبران استکباری غربی راهی جز شکست در برابر مسلمانان و جبهه بزرگ مقاومت اسلامی ندارند. آنان فکر می‌کنند با این حرکات ایضایی مرگ خود را عقب تر می اندازند در حالی که نمی‌دانند در امواج اقیانوس خشم ملت‌های مسلمان وآزاده جهان زودتر غرق و نابود خواهند شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.