فرمانده پایگاه دریابانی آبادان گفت: شناور حامل محموله لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در آبراه اروند متوقف شد.

سرهنگ محمدعلی موسیوند در گفت وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: دیروز ماموران پایگاه دریابانی آبادان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، و حین کنترل شناور‌های عبوری در دهانه اروند یک فروند شناور باری حامل کالای قاچاق که از کشور‌های حوزه خلیج فارس بارگیری و به سمت بنادر آبادان در حرکت بود را شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی دقیق ماموران ۱۹ هزار دویست قالب صابون آرایشی، ۴ هزار و ۶۸۰ عدد خمیر دندان، ۷۲۰ عدد لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده، ۵۴۴ ثوب لباس و ۳۰ دستگاه پروژکتور پخش فیلم که همگی بدون مجوز، قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده اند کشف شد.

فرمانده پایگاه دریابانی آبادان در ادامه با اشاره دستگیری ۶ متهم در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را بیش از ۴ میلیارد و صد میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

موسیوند در پایان خاطرنشان کرد: سودجویان و قاچاقچیان بدانند که امروز دریابانان آبادان با همکاری و تعامل خوب و سازنده با مرزنشینان، مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق را در دستور کار خود قرار داده و با مخلان اقتصاد داخلی کشور با قاطعیت برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.