شهردار منطقه ۱۰ تبریز از پایان یافتن زیرسازی و تحکیم مسیرگشایی خیابان شهید جودی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،رسول وظیفه شناس شهردار منطقه ۱۰ تبریز با اشاره به اینکه طرح‌های مسیرگشایی منطقه در خدمت رفاه و آسایش شهروندان است، بیان داشت: مسیرگشایی‌ها در افزایش ارزش افزوده، تسهیل در تردد، خدمات‌رسانی شایسته، نوسازی بافت فرسوده نقش چشمگیری ایفا می‌کند.

او با بیان اینکه بعد از اتمام عملیات جدولگذاری، زیرسازی و تحکیم فاز اول پروژه مسیرگشایی ۱۸ متری شهید جودی در بهترین کیفیت فنی اجرا شده است افزود: برای تملک و اجرای این پروژه به طول ۲۳۰ متر و عرض ۱۸ متر ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

اوادامه داد: آسفالت ریزی اساسی مسیرگشایی مذکور شروع شده و پیش بینی می‌شود فاز اول این پروژه تا اواخر شهریور ماه سال جاری به بهره برداری برسد.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز اظهار داشت: بهره برداری از این پروژه در گشایش گره ترافیکی مسیر تلاقی خیابان شهید لیلابی به کوثر بسیار مهم بوده و تسهیل در روان‌سازی ترافیک را موجب خواهد شد و بر همین اساس تلاش داریم در شش ماهه دوم سال با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، فاز دوم این پروژه را به عنوان طرح مکمل فاز نخست که نقش کارساز در بهبود بافت ترافیکی و تقویت وضعیت کالبدی خواهد داشت اجرا کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.