شهریار ساری به دلیل آنچه قضاوت ضعیف و بحث برانگیز داوران اعلام شده از ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، کنار کشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید قاسم صالحی مدیر عامل شهریار ساری گفت: به دلیل قضاوت ضعیف و بحث برانگیز داوران دیدار تیم‌های شهریار ساری و فرش حداد اصفهان در مرحله دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی در بوشهر، این تیم از ادامه مسابقات منصرف شده و به نشانه اعتراض در دیدار پایانی حاضر نمی‌شود.

او افزود: جدا از بحث قضاوت‌های داوری که منشاء آن عدم نظارت کمیته داوران و چیدمان‌های غیراصولی و حضور داوران نا آماده که حتی از آمادگی جسمانی لازم برخوردار نبوده تا واگذاری میزبانی یک سویه و جهت دار به شهر‌های یزد و بوشهر نیز مزید بر علت می‌باشد.

قاسم صالحی گفت: سازمان لیگ فوتبال در انتخاب میزبانی مسابقات هیچگاه عدالت را رعایت نکرده و به جز ۲ شهر یاد شده سایر شهر‌های را فقط وقتی میزبانی وجود ندارد و از نظر میزبانی دچار مشکل می‌باشند، به یاد می‌آورد.

مدیر عامل شهریار ساری در پایان گفت: ترک مسابقات تبعات زیادی برای این باشگاه دارد، ولی برای اینکه صدای مظلومیت تیم‌های ساحلی را به گوش کمیته داوران برسانیم مجبور به این کار شدیم و امیدواریم این موضوع مورد پیگیری قرار بگیرد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار