مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری قابلیت‌های گردشگری شهرستان از جمله معادن در قالب بسته‌های سرمایه گذاری عرضه و معرفی خواهد شد.

معرفی قابلیت‌های گردشگری شهرستان کوهبنانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  فریدون فعالی مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان و هیئت همراه در راستای برنامه ریزی صورت گرفته در جهت ایجاد رونق در زمینه گردشگری در شهرستان کوهبنان طی یک بازدید سه ساعته از معدن پابدانای جنوبی با جاذبه‌های معادن منطقه در راستای ترویج گردشگری معادن در شهرستان کوهبنان آشنا شدند.

فعالی مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان ضمن تشکر از فرماندار کوهبنان اعلام نمود: اعتبارات تخصیصی فرمانداری کوهبنان در زمینه گردشگری و مرمت آثار تاریخی از همه شهرستان‌های استان بیشتر بوده و از اهتمام صورت گرفته تشکر نمود.

او افزود: با توجه به اهتمام صورت گرفته در شهرستان کوهبنان، از اعتبارات ملی هم در کوهبنان نسبت به دیگر شهرستان‌ها در جهت تحقق اهداف توسعه‌ای گردشگری این شهرستان کمک خواهد نمود.

فعالی گفت: در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری قابلیت‌های گردشگری شهرستان از جمله گردشگری معادن در قالب بسته‌های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران عرضه و معرفی خواهد شد.

لازم به ذکر است فعالی و سالاری فرماندار کوهبنان جهت بازدید از منطقه گردشگری درب گزک و اقدامات انجام شده توسط سرمایه گذار بخش خصوصی راهی آن منطقه شدند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار