شهرداراسدآباد گفت: به همشهریان این وعده را می‌دهیم در دهه فجر۹۹ چند طرح خیلی خوب را در شهر افتتاح کنیم

علیرضافعله‌گری، شهرداراسدآباد  در گفت و گو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: کاشت گُل در معابر شهر فقط منحصر به فصل تابستان نبوده و بخشی از گلکاری سطح معابر در فصل پاییز غنچه خواهند داد.

او  با بیان اینکه گل‌های زینتی زیبایی برای کاشت در سطح شهر انتخاب شده است، بیان کرد: عمده فعالیت ما در فصل تابستان آسفالت معابر اصلی شهر بود و توانستیم سه خیابان اصلی شهر را طبق وعده داده شده آسفالت نماییم.

شهردار اسدآباد با بیان اینکه هدف شهردرای اینست تا پیش از آغاز فصل سرما کار‌های مهم را به پایان برسد، اظهار کرد: بعنوان شهردارشهر به همشهریان این قول را می‌دهیم در دهه فجر چند طرح خیلی خوب را در شهر افتتاح کنیم.

فعله‌گری ادامه داد:  ایجاد پارک‌های محله‌ای مانند شهرک خزایی، ابوریحان و ...، رونمایی ماکت شهدای خلبان، افتتاح اِلمان شهدای گمنام، ادامه لکه گیری‌ها در سطح شهر و بهسازی و زیرسازی کامل ورودی شهر از سمت سنقر برخی از طرح‌های مهم ما در این ایام خواهد بود.

او افزود: لطف خدا، همیاری اعضای محترم شورای شهر، تلاش مجموعه شهرداری و همکاری شهروندان دیارسیدجمال باعث شده شاهد روند روبه رشدی در پیاده کردن برنامه‌های مرتبط با شهرداری در سال‌جاری باشیم.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.