هافبک ۳۷ ساله ساحل عاجی که سابقه بازی در تیم‌های فوتبال بارسلونا، منچستر سیتی و موناکو را دارد، به دنبال تجربه چالشی جدید در سری آ است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  یحیی توره، اسطوره تیم فوتبال منچسترسیتی قصد دارد در لیگ فوتبال ایتالیا (سری  آ) چالش جدیدی را تجربه کند.  

هافبک سابق تیم‌های بارسلونا، موناکو و منچسترسیتی اکنون در لیگ چین و تیم کینگدائو توپ می‌زند. این بازیکن ۳۷ ساله معتقد است که دوران حرفه‌ای او رو به پایان است، اما می‌تواند یکی، ۲ فصل دیگر در بالاترین سطح بازی کند.  

هافبک ساحل عاجی در گذشته مورد توجه باشگاه اینتر میلان قرار گرفته بود و اکنون امیدوار است دوباره با پیشنهادی از ایتالیا مواجه شود و ادامه فوتبال خود را در سری آ سپری کند.  

توره در مصاحبه با نشریه توتومرکاتو گفت: تا همیشه نمی‌توانم به بازی کردن ادامه دهم، اما فکر می‌کنم هنوز یکی، ۲ فصل تا پایان دوران حرفه‌ای من باقی مانده است. می‌دانم که پس از خداحافظی، تا چه اندازه دلم برای فوتبال، رختکن، روحیه تیمی و احساسی که هنگام برنده شدن دارم تنگ می‌شود.


بیشتر بخوانید


هافبک ساحل عاجی در ادامه گفت: من دوست دارم در سری آ بازی کنم، زیرا هیچ وقت در ایتالیا نبوده ام. زمانی که روبرتو مانچینی در اینتر میلان بود و من برای منچستر سیتی بازی می‌کردم، از این باشگاه پیشنهاد داشتم، اما اوضاع به گونه‌ای پیش رفت که انتقالم به اینتر میلان نهایی نشد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.