انتشار بوی نامطبوع در بهار موجب سلب آرامش مردم شده است

امام جمعه بهار گفت: انتشار بوی نامطبوع به شکل شبانه روزی در شهر بهار موجب سلب آسایش و آرامش مردم شده است.

انتشار بوی نامطبوع در بهار موجب سلب آرامش مردم شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام ارزنده، امام جمعه بهار در شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با گلایه از بی توجهی مدیران به این مشکل گفت: در این زمینه مسئولان مربوطه باید جوابگو باشند.

حجت الاسلام ارزنده افزود: باید کارگروهی از اعضای شورای تامین برای بررسی مشکلات ناشی از آلاینده‌ها تشکیل شده و مشکلات تنفسی بررسی شود.

فرماندار بهار هم گفت: وجود چهار شهرک صنعتی در شهرستان بهار و ناحیه صنعتی چشمه قصابان موجب انتشار برخی از آلودگی‌ها و انتشار بوی متعفن در سطح شهرستان شده است.

قنبری افزود: ۱۱ محل انتشار بو در شهرستان بهار از جمله دو کارخانه اسید، یک کارخانه کارتن سازی کارخانه تولید قارچ، دپوی کود مرغی، واحد‌های تولید ایزوگام، کشتارگاه دام و طیور شناسایی شده است که باید با تدبیر و راهکاری مناسب و با کمترین تبعات معضل بوی تعفن برطرف شود.

مدیر محیط زیست شهرستان بهار هم گفت: توسعه شهر بهار به طرف شهرک صنعتی بهاران که در سال‌های گذشته از دستگاه‌های متولی و طبق ضوابط وقت مجوز دریافت کرده اند، مشکل آلایندگی و بوی متعفن در شهر بهار به ویژه شهرک فرهنگیان بهار را به وجود آورده است و براساس آخرین مصوبه، واحد‌های آلاینده تا سه ماه آینده باید سیستم پایش آنلاین نصب کنند.

پارچیان از بهسازی تصفیه خانه شهرک صنعتی بهاران خبر داد و گفت: اقداماتی برای کاهش آلودگی در شهرستان بهار انجام شده است. 

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.