رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در حال حاضر آبادان در وضعیت قرمز قرار دارد و ادامه یا کاهش سیر صعودی بیماری قابل پیش‌بینی نیست.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در چند روز اخیر شمار موارد سرپایی و بستری مبتلایان به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان رو به افزایش بوده است که بر این اساس تعداد بیماران تقریبا نسبت به دو هفته گذشته حدود دو برابر افزایش یافته است.

او با اشاره به روند افزایش مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان افزود: اگر این وضعیت ادامه یابد احتمالا سه تا چهار هفته سخت را پیش‌رو داشته باشیم و احتمالا بیمارستان دوم نیز برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان وارد چرخه شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد ظرفیت تخت‌های ICU و ۶۰ درصد تخت‌های عادی ویژه بیماران کرونا در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان تکمیل شده است.

سلمان زاده افزود: در حال حاضر آبادان در وضعیت قرمز و خرمشهر و شادگان در وضعیت نارنجی قرار دارند و ادامه یا کاهش سیر صعودی بیماری قابل پیش‌بینی نیست.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.