موسوی زاده گفت: در غرب اهواز باید یک تصفیه خانه مستقل فاضلاب احداث شود، چراکه فاضلاب این شهر کماکان به رودخانه کارون وارد می‌شود.

سید محسن موسوی زاده نماینده مردم خوزستان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سفر اخیر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان خوزستان، اظهار کرد: قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در این سفر از بسیاری شهر‌های استان خوزستان بازدید و مشکل فاضلاب را بررسی کرد و تأکید داشت که تدابیری برای فاضلاب خوزستان انجام شود و همچنین در زمینه میزان بالای بیکاری در این استان نیز  با مسئولان استان صحبت کرد.

موسوی زاده ادامه داد: از دید مسئولان استانی، سفر خوبی را شاهد بودیم و مردم راضی بودند، چون سفر بدون تشریفات خاص بود و منتظر نتایج خوبی هستیم. موضوع فاضلاب بسیار مهم است، بسیاری از شهر‌های اهواز در زمینه فاضلاب مشکل دارند و توقع داریم پیمانکاران قوی مثل قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) به این موضوع ورود پیدا کنند.

وی با بیان اینکه مهم‌تر از فاضلاب، موضوع تصفیه خانه‌های فاضلاب‌هاست، افزود: برای غرب اهواز باید یک تصفیه خانه مستقل فاضلاب احداث شود، چراکه فاضلاب این شهر کماکان به رودخانه کارون وارد می‌شود و مشکلات زیست محیطی را به وجود آورده است؛ چون در ماه‌های آینده فصل زمستان را پیش رو داریم و شاهد مشکلات بیشتری در فاضلاب خواهیم بود و انتظار رفع این مشکل را داریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار