مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: به منظور اجرای طرح شهید رهنمون ۳۸۵ نفر از شهروندان منطقه محروم کانی صوفی رشید خدمت رایگان پزشکی دریافت کردند.

امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: برای اجرای طرح شهید رهنمون طرح ویزیت رایگان مناطق محروم با مشارکت بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان با پوشش یکی از مناطق محروم شهر مهاباد انجام شد.

او با بیان اینکه یکی از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی خدمت‌رسانی به محرومان و مستضعفان جامعه است، افزود: در این حرکت خداپسندانه پزشک عمومی، کارشناس بهداشت حرفه‌ای و مسئول و نیرو‌های بهداری سپاه مهاباد شرکت داشتند که بیماران منطقه محروم کانی صوفی رشید مهاباد در مسجد ام المومنین به صورت رایگان ویزیت شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد بیان داشت: در این طرح برای ۳۸۵ نفر از شهروندان مهابادی خدمات ویزیت رایگان، تب سنجی، اندازه گیری فشار خون و میزان اکسیژن در خون، آموزش سلامت روان و پیشگیری از بیماری کوویید ۱۹ و توزیع ماسک انجام گرفت.

بهزاد تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲ تیم پزشکی شامل پزشک عمومی، دارویار، کارشناس بهداشت حرفه‌ای و مسئول و نیرو‌های بهداری سپاه در ۲ مرحله به مناطق محروم مهاباد خدمات پزشکی رایگان ارائه کردند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.