مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: طرح حد نگاری زمین‌های کشاورزی تاکنون برای ۲۰۰ هکتار از زمین های کشاورزی استان تهیه شده است.

اجرای طرح حد نگاری زمین های کشاورزی برای بیش از۲۰۰ هکتار از زمین های کشاورزی استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، هوشگ کرمی، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در نشست مجازی با خبرنگاران گفت:‌ طرح حد نگاری و تهیه سند تک برگی زمین های کشاورزی تاکنون برای ۳۶ هکتار از اراضی کشاورزی استان تهیه شده است و برای ۱۷۰ هکتار دیگر هم طرح حد نگاری زمین ها انجام شده است.

او با بیان اینکه از یک میلیون و ۷۰۰ هکتار از اراضی استان نیمی از آن اراضی کشاورزی است افزود: اجرای طرح کاداستر و یا حد نگاری زمین ها کمک می کند تا محدوده بندی زمین ها کامل مشخص شود و اختلافات بین کشاورزان با هم و با دستگاههای اجرایی مانند شهرداری، اوقاف و امور خیریه و منابع طبیعی و آبخیزداری کاهش پیدا کند.

کرمی اجرای این طرح را کمک به دریافت بهتر تسهیلات از سوی کشاورزان عنوان کرد و افزود: با اجرای طرح کاداستر و سند های تک برگی روند اجرای کارهای اداری هم سرعت پیدا می کند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.