مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان توجه به آموزش، فعال کردن هیئت‌های شهرستانی و جذب اسپانسر را در ارتقاء وضعیت هیئت‌های استانی مهم برشمرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مجمع انتخاباتی هیئت دو و میدانی استان کرمان که با حضور مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران و اعضا در محل هتل ایرانگردی کرمان برگزار شد، با تبریک به حیدری رئیس جدید هیئت دو و میدانی استان کرمان ابراز امیدواری کرد: وی بتواند با یک هم افزایی مناسب و از طریق بهره گیری از همه ظرفیت‌های استان، ضمن ارائه‌ی برنامه‌های مطلوب و پیگیری مناسب، وضعیت ورزش دو و میدانی استان کرمان را ارتقاء دهند.

او افزود: انتظار است بتوانیم شاهد شرایط بهتری به ویژه در رشته دو و میدانی باشیم.

پاریزی تصریح کرد: کرمان، پهناورترین استان کشور است و به لحاظ اقلیمی شرایط خاص و متفاوت و ظرفیت‌های بسیار مناسبی دارد که می‌تواند برای این رشته‌ی ورزشی یک بستر بسیار مناسب باشد تا هم بتوانیم شاخص هایمان را در رشد کمی ارتقاء دهیم و هم بتوانیم از بین توسعه کمی، قهرمانانی تحویل کشور دهیم تا در میادین ملی، بین المللی، آسیایی و جهانی صاحب سکو و مقام باشند.

او بیان داشت: در گذشته نیز نشان داده ایم این ظرفیت‌ها در استان کرمان به شیوه‌ی مناسب وجود دارد و ما وظیفه داریم بتوانیم آن‌ها را ساماندهی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با تأکید بر توجه ویژه به بحث آموزش گفت: یکی از مسائل مهمی که هیئت‌ها باید به آن توجه ویژه داشته باشند، بحث آموزش است که برای این بحث باید تربیت مربیان و ارتقاء وضعیت موجود را در دستور کار خود قرار هند.

پاریزی فعال کردن هیئت‌های شهرستانی را از دیگر اقدامات در دستور کار هیئت‌های استانی عنوان کرد و افزود: هیئت‌های استانی به ویژه هیئت دو و میدانی باید بتواند در مجموع ۲۳ شهرستان استان، هیئت هایش را فعال کند تا این هیئت‌ها به عنوان بازوان اجرایی به ارتقاء شاخص‌های هیئت استان کمک کنند.

او به جذب اسپانسر نیز اشاره و تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم استمرار فعالیت هایمان را داشته باشیم، به ویژه در بحث حمایت از قهرمانان، نیاز به اسپانسر داریم تا این اسپانسر‌ها ضمن ایجاد انگیزه، قهرمانان ما را ضمانت کنند تا بتوانند فعالیت‌های خودشان را به صورت مستمر دنبال کنند.

در پایان این مجمع انتخاباتی از مجموع ۱۶ رای مأخوذه علی حیدری همت آباد با کسب ۹ رأی به مدت چهار سال عنوان ریاست هیئت دو و میدانی استان کرمان را عهده دار شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار