مراجع عظام تقلید در پیام‌های جداگانه ارتحال آیت الله صانعی از اساتید برجسته حوزه علمیه را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، مراجع عظام تقلید آیات صافی گلپایگانی، نوری همدانی،علوی گرگانی و جوادی آملی در پی درگذشت آیت الله صانعی با صدور پیام‌هایی جداگانه ضمن عرض تسلیت، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رضوان الهی ، علو درجات و برای بازماندگان صبر مسئلت کردند.

پیام تسلیت آیت الله صافی گلپایگانی

در پیام تسلیت آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید آمده‌است: رحلت آیت الله مرحوم آقای حاج شیخ یوسف صانعی رحمه الله علیه، موجب تأسف و تأثر گردید.

پیام حاکی است: این عالم بزرگوار، سالیان متمادی در حوزه علمیه قم با تدریس دروس خارج فقه و اصول، شاگردان بسیاری را تربیت نمود.

پیام ادامه یافته‌است: علاقه و اخلاص و ادب ایشان به ساحت مقدّس حضرات معصومین علیهم‌السلام به ویژه حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، ذخیره‌ای ارزشمند و بزرگ برای عالم قیامت ایشان خواهد بود.

در این پیام آمده‌است: فقدان ایشان را به خاندان محترم و آقازادگان مکرّم و شاگردان آن فقید سعید تسلیت عرض می‌نمایم و رحمت واسعه الهی را برای ایشان از خداوند متعال مسئلت دارم.

پیام تسلیت آیت الله جوادی آملی

در پیام آیت الله جوادی آملی آمده‌است: این سانحه سنگین و اسف بار را به حوزه علمیه و برادر بزرگوار ایشان حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ حسن صانعی و شاگردان و علاقه‌مندان و بیت مکرّم ایشان تسلیت عرض نموده و علوّ درجه و غفران آن فقیه راحل از خدای سبحان مسئلت می شود.

پیام تسلیت آیت الله نوری همدانی

در پیام آیت الله نوری همدانی  آمده‌است: ارتحال آیت اللّه آقای حاج شیخ یوسف صانعی رحمت اللّه علیه را که از شاگردان امام راحل و عظیم الشأن بوده و در دوران مبارزات آن رهبر فقید حضور داشته و سالیان متمادی در حوزه علمیه کرسی تدریس فقه و اصول داشته اند و شاگردانی تربیت کردن، به برادر گرامیشان و آقازادگان محترم و همه وابستگان و علاقه مندان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان رحمت و مغفرت برای آن مرحوم مسئلت می نمایم.

پیام تسلیت آیت الله علوی گرگانی

در پیام این مرجع تقلید نیز آمده است: ارتحال عالم فاضل حضرت آیت الله حاج شیخ یوسف صانعی موجب اندوه گردید.

پیام ادامه یافته است: ایشان سال‌های متمادی در درس آیات عظام امام خمینی و اراکی (ره) و برخی علمای دیگر شرکت جستند و در دوران انقلاب در منصب قضاوت خدمتگزار نهضت امام خمینی (ره) و انقلاب بودند.

پیام حاکی است: اینجانب این ضایعه را به حوزه علمیه قم و بازماندگان آن مرحوم از جمله برادر بزرگوار ایشان و آقازادگان گرامی همچنین به شاگردان و بازماندگان و دوستداران آن مرحوم تسلیت عرض کرده و مغفرت و رضوان الهی را برای مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار