به علت ثبت شماره شبای اشتباهی

۴۸ هزار مشمول سهام عدالت در خراسان جنوبی، تاکنون سودی به حسابشان واریز نشده است

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: ۴۸ هزار نفر از مشمولان سهام عدالت در خراسان جنوبی، به دلیل وارد کردن شماره شبای اشتباه در سامانه سهام عدالت، سودی دریافت نکرده اند.

جعفری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت:سود سهام عدالت این افراد در سازمان خصوصی سازی موجود است و این افراد به محض ویرایش اطلاعات خود درسامانه سهام عدالت سودشان را دریافت می‌کنند.

او افزود: این افراد هنگام وارد کردن شماره شبای خود کد IR را وارد کرده اند که در هنگام ثبت، دو شماره آخر شبا حذف شده است.

جعفری بیان کرد: پس ار تایید نهایی شماره شبا در سامانه، سود سهام عدالت ۳ سال گذشته، یکجا به حساب این مشمولان واریز می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی همچنین افزود: ۴۷ هزار نفر از مشمولان هم شماره تلفن همراه خود را در سامانه اشتباه وارد کرده اند و ۴۹ هزار نفر هم شماره تکراری داده اند که باید این اطلاعات ویرایش شود.

جعفری تاکید کرد : برای بهره مندی از مزایای روش غیر مستقیم، هر فردی باید شماره تلفن همراه خودش را در سامانه سجام ثبت و اقدام به خرید و فروش سهام کند.


بیشتر بخوانید


امکان فروش ۶۰ درصد سهام عدالت در روش مستقیم

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی بیان کرد: سهامداران روش مستقیم هم اکنون می‌توانند ۶۰ درصد سهام شان را به فروش برسانند.

جعفری تاکید کرد: این افراد باید با کد بورسی شان وارد سامانه کارگزاری مربوطه شوند و در آنجا سفارش فروش ۶۰ درصد سهام شان را بدهند.

او ادامه داد: باقیمانده سهام عدالت یعنی ۴۰ درصد دیگرهم در ۲۲ بهمن امسال قابلیت فروش پیدا می‌کند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی همچنین تصریح کرد: هم اکنون امکان تغییر روش انتخاب سهام عدالت به مستقیم وجود ندارد؛ چرا که ۴۶۲ هزار مشمولی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند افزایش سرمایه آنان در شرکت سرمایه گذاری استان ثبت شده است و امکان افزایش سرمایه مجدد در شرایط فعلی نیست.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۳۳ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
جدا ازینکه بانک ها مرحله اول رو واریز نکردن بعد حدود 3ماه و نیم و پول مردم رو گرو نگهداشتن واسه اعتراضات احتمالی ابان ماه بدستور ریاست جمهوری مرحله دومم بی اجازه ملت خودشون فروختن و اجازه تغییر کارگزار نمیدن .
آخرین اخبار