مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ۱۱۳ میلیارد ریال برای نخستین بار از محل حمایت‌های خیرین ورزش یار برای ایجاد ۱۵ باب زمین فوتبال چمن مصنوعی در محلات حاشیه‌ای و کم برخوردار شهر کرمانشاه جذب شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در دیدار با  احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان بر عزم جدی این اداره کل بر توسعه فرهنگی و همگانی ورزش در رشته‌های مختلف تاکید کرد.

او در این دیداربا اشاره به موفقیت‌های اخیر این اداره کل در زمینه‌های مختلف از جمله کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی، جذب حمایت خیرین ورزش یار و توسعه زیرساخت‌های ورزشی گفت:با همدلی و همراهی اعضای جامعه ورزش استان وهمچنین توجه استاندار کرمانشاه به توسعه ورزش،  در ۲ سال اخیر برنامه‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان در زمینه‌های مختلف گام‌های مهمی در استان کرمانشاه برداشته شده است.

او جذب مبلغ ۱۱۳ میلیارد ریال برای نخستین بار از محل حمایت‌های خیرین ورزش یار برای ایجاد ۱۵ باب زمین فوتبال چمن مصنوعی در محلات حاشیه‌ای و کم برخوردار شهر کرمانشاه را اقدامی مهم در این زمینه ذکر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، برگزاری برنامه‌های فرهنگی در اماکن ورزشی در جهت توسعه مسائل فرهنگی در ورزش را دیگر اقدام انجام شده در حوزه توسعه مسائل فرهنگی ورزش ذکر کرد.

 احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نیز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تاکید بر ظرفیت‌های بی شمار ورزش برای ایجاد نشاط اجتماعی گفت: باید از تمامی ظرفیت ها، برای توسعه ورزش همگانی و مسائل فرهنگی درآن استفاده شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.